טירוף הגרלת ה-1.5 מיליארד: אתם בטוחים שהייתם רוצים לזכות?

1.5 מיליארד דולר הם סוג של פנטזיה עבור כל בן אנוש • עם זאת מתברר כי לא אצל כל מי שזכה בלוטו הפכו החיים למאושרים, להיפך • מהזוג ש'רק' התגרש, דרך הבעל שהרעיל את אשתו, ועד לאח שניסה לרצוח את אחיו
דוד ליבוביץ
ד' שבט התשע"ו / 14.01.2016 13:56

רגע אחרי שטירוף הגרלת הפאוורבול בארצות הברית מתחיל לשכוך, והמירוץ אחרי חשיפת זהות הזוכים במילארדי או במאות מיליוני דולרים מתחיל, זה הזמן להיזכר במספר זוכים, שהכסף הרב לא בדיוק סייע להם. להיפך, הוא החריב אות עולמם. סיפורם של הזוכים הובא באתר מאקו.

1. ויילאם פוסט הוא אמריקני שזכה בלמעלה מ-16 מיליון דולר, או במילים: למעלה משישים מיליון שקלים. אלא שחודש אחרי הזכיה הוא כבר היה שקוע בחובות של מיליון דולר. בהמשך תבעה אותו בת זוגו על חלקה בזכייה וניצחה, ואחיו שכר מתנקש כדי לחסלו ולזכות בכסף, כיורשו היחיד.

כאן לא הסתיימה מסכת חייו של פוסט האומלל, שהצליח לשרוד את ניסיון ההתנקשות. אחד מגובי החובות שלו הגיע אל ביתו לדרוש את כספו, כנראה לא בעדינות יתרה, ופוסט הממורמר ניסה לחסלו ביריית אקדח. הבחור לא מת, אך פוסט מצא את עצמו מאחורי סורג ובריח. בימים אלה, לאחר שחרורו, חי פוסט על קיצבה של 450 דולר בחודש. משכורת של אברך.

2. סיפור מדכא נוסף הוא סיפור זכייתם של הזוג טוט. השנים זכו ב-5 מיליון דולר, אך הם איבדו את טופס הזכייה. הם ניסו לשכנע את הרשויות באמיתות זכייתם, אך כשעברו 30 הימים הקבועים לקבלת הפרס, חלף גם הסיכוי שלהם לזכות בכסף. מרתין טוט צוטט כאומר: “זה שואב ממך את החיים ויוצר מתח גדול במערכת היחסים. לא יכול לדמיין עינוי גדול מזה”.

3. פועל בנין בשם אמריקו לופז זכה גם כן סכום אגדי בלוטו של ניו ג’רזי. הוא נטש את עבודתו ולחבריו סיפר כי עשה זאת בגלל ניתוח בכף הרגל אותו נדרש לעבור. אלא שכעבור זמן לא רב סיפר לופז לחברו שמילא אתו את הטופס את הסיבה האמיתית. החבר פנה מיד לבית המשפט, וכמובן ניצח.

4. אשה בשם איבי רנקולי זכתה ב-5 מיליון דולר. מחצית מן הכסף היא הוציאה על ילד שהיה לה מנישואים אחרים. כשבעלה הנוכחי גילה זאת, הוא הרעיל אותה עם משככי כאבים. רנקולי מתה, והבעל הזועם דרש ממשפחת אשתו לממן את הוצאות הלוויה.

5. לארה ורוג’ר גריפית זכו ב-2.76 מיליון דולר, ורכשו דירה במיליון דולר ומכונית פורשה. שש שנים לאחר מכן, השנים גרושים ומכספי הזכיה לא נותרה ולו אגורה.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות