מי פה השקרן? • דרעי: דיברנו עם בנט על המחוז החרדי. גפני: לא נכון

ח"כ משה גפני על הפגישה של נציגי המפלגות החרדיות עם בנט אתמול: "הייתה אווירה טובה אבל המחוז החרדי לא היה על השולחן" • אבל ש"ס הוציאה הודעה? הוא נשאל - והשיב: "לא מתערב בהודעות של ש"ס" • ומה ענה דרעי לבנט כששאל: מדוע יש לכם התנגדות עזה למפקחים הפדגוגיים שלנו?
י"ט טבת התשע"ו / 31.12.2015 20:52

פגישתם של נציגי המפלגות החרדיות אמש (רביעי) עם שר החינוך נפתלי בנט בלשכתו בכנסת, יכולה הייתה להישאר עוד ידיעת כרוניקה משעממת, אילולי צצו הערב גרסאות שונות על שהתרחש בפגישה.

או אם תרצו: סתירה בין גרסת יו”ר ש”ס השר אריה דרעי לגרסת יו”ר ועדת הכספים משה גפני.

אתמול שיגרה ש”ס הודעה לעיתונות בה דווח כי דרעי נפגש עם בנט, לצד שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן שר האוצר יצחק כהן, סגן שר החינוך מאיר פרוש ומשה גפני.

בפגישה, כך דווח בהודעת ש”ס, העלה דרעי את חשיבות עצמאות החינוך החרדי, והבהיר: “לא נסכים לשום התערבות פקחים בתכני או בסדרי הלימוד במוסדותינו. בתום הישיבה סיכמו הצדדים לשוב ולהיפגש בזמן הקרוב כדי להביא את הנושא לפתרונו”.

עד כאן הכול יפה, אלא שהערב, במהדורה המרכזית בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, עלה לשידור משה גפני, כשהוא מציג גרסה משלו לפגישה המדוברת: “הייתה אווירה טובה אבל המחוז החרדי לא היה על השולחן”.

אבל ש”ס הוציאה הודעה? – תהה המגיש משה גלסנר.

“לא מתערב בהודעות של ש”ס”, השיב גפני, כשהוא בעצם משים את ש”ס כ’שקרנית’…

בש”ס אגב מתעקשים שהודעתם נכונה. ולא רק זאת, אלא שהם מוסיפים ומבהירים לחרדים 10 כי נפתלי בנט התקשה להבין מדוע מתנגדים כל כך למפקחים של משרד החינוך.

בשס מציינים כי גם בסיור שערך היום השר אריה דרעי בת”ת ‘שתילי זיתים’ בבני ברק, הוא סיפר על הפגישה שלו אתמול עם שר החינוך: 

“בנט שאל אותי, מדוע יש לכם התנגדות עזה למפקחים הפדגוגיים שלנו. הרי גם הם דתיים וחרדים. מה זה משנה אם הם מקבלים את המשכורת שלהם מהרשת או ממשרד החינוך?

“ציטטתי לבנט את מה שאמר אחד הרבנים שלנו בכנס החינוך, שאפילו אם משרד החינוך יביא מפקח כמו החזון איש ומפקחת כמו שרה שנירר – אנחנו נתנגד. לא ניתן שום גריסת רגל של גורמים חיצוניים בתכני הלימוד שלנו”, אמר דרעי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות