אלי בן דהן: כששמעתי את פרקליטי העצורים בפרשת דומא “הצטמררתי”

נחרד מהעדויות: "עורכי הדין לא ילדים קטנים. הם לא היו יוצאים לתקשורת, אם לא היו בטוחים בדברים שלהם" • על קמפיין השתולים: "לא רואה בזה בעיה, גם אם זה נראה כאגרסיבי"
נחמן גור
ו' טבת התשע"ו / 18.12.2015 09:35

פרשת חקירת ההצתה בכפר דומא: סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן אומר,  בראיון שהעניק הבוקר (שישי) ליועז הנדל בגל”צ, כי הוא נחרד מעדויות עורכי הדין של העצורים היהודים.

“אין לי שום מושג מה היה בחקירה, אני לא הייתי שם”, אמר בן דהן, “מצד שני, אני גם לא יכול להגיד שעורכי הדין האלו הם ילדים קטנים. יש להם אמירה והם לא היו יוצאים לתקשורת, לו הם לא היו בטוחים בדברים שלהם”.

לדברי בן דהן, הוא נחרד מהדברים שאמרו הפרקליטים. “כשכולנו שומעים את האמירות שנאמרו על ידי עורכי הדין – אני אומר את האמת – עברה בי צמרמורת”, סיפר.

בראיון התייחס בן דהן גם לסרטון ה’שתולים’ מעורר המחלוקת של ‘אם תרצו’, ולטענות כלפיו על הסתה: “הם היו מספיק חכמים לומר ‘שתולים’ ולא בוגדים. זו פעם ראשונה שמצביעים באצבע על האנשים שעומדים מאחורי הגופים הללו.

“לו זה היה הפוך? מישהו היה מתרגש מזה. זו הפעם הראשונה שמצביעים ואומרים – זה האדם שעומד בראש הארגון הזה, וזה בארגון הזה”, אמר. לדבריו, הוא לא רואה בקמפיין בעיה. “אני לא רואה בזה שום בעיה, גם אם הוא נראה כאגרסיבי. אני חושב שבסך הכל הוא לא עבר את המידה”.

ח”כ לשעבר ישראל חסון, מי שהיה סגן ראש השב”כ, תקף בשידור את דבריו של בן דהן, ואמר כי שירות הבטחון הכללי זקוק לגיבויו.

“אני לא מבין איך סגן שר הביטחון בישראל מתגולל על הגוף שנותן לו את המענה לדברים שהוא מאמין בהם. לולא השב”כ, האמונה של האמונים הללו, היינו שוחים פה בדם ברחובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות