דרעי נרתם למאמצי החיפושים באומן: “אסור לעמוד מנגד”

"לאחר שהגורמים הממשלתיים באוקראינה הערימו קשיים על החיפושים, דרעי התערב והסדיר מרחב פעולה לצוותי זק״א" • דרעי: "אני מקווה שהמידע החדש שהגיע אודות למאמצים של השעות האחרונות, בצירוף מרחב הפעולה שניתן כעת לצוותי החיפוש יביא לאיתורו המהיר של הנעדר"
יוני גרין
ה' תשרי התשע"ו / 18.09.2015 14:52

“יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי נרתם למאמצי החיפושים אחרי הנעדר באומן אמיר אוחיון”, כך מסר דוברו של שר הכלכלה.

אמיר אוחנה, בן 28 מבת ים, יצא בצהרי היום השני של חג ראש השנה ל’התבודדות’ ביער, כמנהג חסידי ברסלב – ומאז נעלמו עקבותיו.

לפי הדובר, “לאחר שהגורמים הממשלתיים באוקראינה הערימו קשיים על החיפושים, גייס השר אריה דרעי את השר זאב אלקין השוהה בימים אלה באוקראינה ולאחר שיחות עם לשכת נשיא אוקראינה פטרו פורושנקו ועם לשכת ראש ממשלת אוקראינה, הוסכם על מתן אפשרות חופשית ומרחב פעולה לצוותי זק״א, שיצאו אמש לאוקראינה, בראשות חיים אוטמזגין וכעת פועלת במקום יחידה עם 12 צוותים, המתמקדת במידע החדש שהגיע בשעות האחרונות, לאחר גיוס כל הגורמים”.

דוברו של דרעי הוסיף: “שר הכלכלה דרעי ממשיך ללוות את החיפושים באופן אישי ומערב לפי הצורך את הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים המקומיים תוך מתן כל הסיוע הבינלאומי הנדרש מצד ממשלת ישראל”.

לדבריו, “השר דרעי שוחח באופן אישי עם משפחתו של אמיר אוחנה ועידכן אותם על ההתפתחויות מהשעות האחרונות והוא מוסיף לעדכן כל העת”.

השר דרעי אמר: “אני מקווה שהמידע החדש שהגיע אודות למאמצים של השעות האחרונות, בצירוף מרחב הפעולה שניתן כעת לצוותי החיפוש יביא לאיתורו המהיר של הנעדר. אסור לנו לעמוד מנגד כאשר יש מצב שיהודי נמצא כך בסכנת חיים ממשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות