ח”כ יאיר לפיד מבטיח: “בפעם הבאה זה אני מול ביבי נתניהו”

יו"ר 'יש עתיד' טוען כי מבט מעמיק בתקציב מלמד שמדובר בתקציב לקראת שנת בחירות • "בהחלט נראה לי הגיוני לשמוע 'ראש הממשלה יאיר לפיד'. אנשים מבינים שהשמאל לא ייקח פה בחירות - אז הבחירות יהיו בין המרכז לימין" • על גבי אשכנזי אמר: "אם המערכת המשפטית תנקה אותו אני אשמח. הוא איש ראוי. אשמח שיצטרף ליש עתיד"
יוני גרין
כ"ח אב התשע"ה / 13.08.2015 20:26

יאיר לפיד מחמם מנועים לקראת הקרב על ראשות הממשלה? בראיון שהעניק היום (חמישי) ל”רדיו ללא הפסקה” טען יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’ כי הוא ובנימין נתניהו יתמודדו זה מול זה על ראשות הממשלה בבחירות הבאות.

“בהחלט נראה לי הגיוני לשמוע ‘ראש הממשלה יאיר לפיד’, הנחת העבודה שלנו שזה יהיה נתניהו ואני”, אמר לפיד למראיין בן כספית.

“נתניהו ראש הממשלה כל כך הרבה זמן, אז אנשים מתקשים לדמיין אנשים אחרים, אבל דמוקרטיה חיה וקיימת צריכה להכיר בזה. אלו יהיו הבחירות בין העבר לבין העתיד או הייאוש לבין התקווה. הנחת העבודה שלנו שזה יהיה נתניהו ואני”.

לפיד אמר כי הוא מעריך שהתקציב הקרוב צפוי לעבור, אבל לדבריו, כשר אוצר לשעבר, אפשר לראות שהשותפים בקואליציה מבינים כי זה תקציב של שנה לפני בחירות. “אני חושב שאנחנו בדרך לשנת בחירות”, אמר.

באשר לסיכויו של יצחק הרצוג שכיום מכהן כיו”ר האופוזיציה, אמר לפיד: “אנשים מבינים שהשמאל לא ייקח פה בחירות – אז הבחירות יהיו בין המרכז לימין. אם אני מסתכל על עצמי – זה יהיה לפיד נגד נתניהו”.

לפיד התייחס למתווה הגז שפורסם ביממה האחרונה והבהיר כי מפלגתו לא תתמוך בו. עם זאת הבהיר כי הוא מתנגד לעמדותיה של ח”כ שלי יחימוביץ’. “אני לא לצדה של שלי יחימוביץ’ בנושא הזה, אני נמצא במקום אחר”.

לפיד דיבר גם על  על האפשרות שגבי אשכנזי יתמודד בבחירות הבאות: “אני מבין את הצורך לעשות ספקולציות. אני מאוד מקווה שהפרסום אתמול הוא נכון, חשוב מאוד שאנשים כמוהו יגיעו לפוליטיקה, ואשמח שהוא יצטרף ל’יש עתיד’.

“אם המערכת המשפטית תנקה אותו אני אשמח. המדינה זקוקה לאנשים כאלה בעמדות מפתח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ושם רשעים ירקב!!!!!!אוי לכזה ראש ממשלה
    15/08/2015 23:13
    איתי
  1. ושם רשעים ירקב!!!!!!אוי לכזה ראש ממשלה