עיתון יתד נאמן נוקם: מחק את שמו ותמונתו של ראש העיר חנוך זייברט

היחסים המעורערים בין תנועת 'דגל התורה' לראש עיריית בני ברק חנוך זייברט התגלגלו הבוקר גם אל דפי הביטאון המפלגתי 'יתד נאמן' • בכתבה נרחבת על ביקורו של סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, בעיר בני ברק, הושמט בצורה בוטה שמו של ראש העיר מהדיווח • גם התצלום המוצג בכתבה צונזר - והעורך הותיר את ראש העיר מחוץ לתמונה
אריה ריבקינד
א' תמוז התשע"ה / 18.06.2015 09:23

עיתונות למופת: ביקור שערך השבוע סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בעיר בני ברק כאורחו האישי של ראש העיר חנוך זייברט, נוצל להתחשבנות בוטה בעיתון ‘יתד נאמן’. 

בכתבה נרחבת המתפרסמת הבוקר (חמישי) ביומון הליטאי, העיתון מסקר על פני עמוד שלם את ביקורו של ליצמן בעיר התורה והחסידות, אולם מהכתבה נשמט, בכוונה תחילה, שמו של ראש העיר.

לעומת זאת מוזכרים סגני ראש העיר, אברהם רובינשטיין, מנחם שפירא, אלי דדון ומנחם מנדל איזנברג, כמו גם חברי מועצת העיר.

ב’יתד נאמן’ דווח רק בכותרת המשנה: “את הרב ליצמן אירחו פרנסי העיר, רה”ע, הרב אברהם רובינשטיין מ”מ רה”ע, הרב מנחם שפירא סגן רה”ע, וחברי המועצה”.

העיתון מגולל את כל ההבטחות שליצמן ירעיף על בני ברק, אולם מתעלם גם בגוף הכתבה מאיזכור שמו של זייברט.

גם בתמונה שצורפה לכתבה נחתך זייברט, שישב לצד דוכן הנואמים בעת שליצמן נאם, אולם בתמונה נראה רק האורח לצד סגני ראש העיר מדגל התורה וויז’ניץ.

ה’נקמה’ בראש העיר מתבצעת על רקע היחסים המעורערים בין ראש העיר, הנמנה על הסיעה המרכזית של חסידי גור, לדגל התורה – בעקבות כוונתו של זייברט לקיים מכרז על 50 המגרשים האחרונים שנותרו בעיר התורה והחסידות המיועדים להקצאות ציבוריות.

ב’דגל התורה’ זועמים על המהלכים שמבצע ראש העיר וטוענים כי הוא מבצע “שוד קרקעות”.

התמונה המקורית:

זייברט

 התמונה המצונזרת בעיתון:

זייברט

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ילמדנו רבינו
    18/06/2015 13:30
    ילמדנו רבינו
  1. רגע אם בעיתון לא מוזכר שמו סימן שהוא לא ראש העיר
    מי אמר שניידר?