לפיד מתוסכל: מוכרים את המדינה; אמנון לוי: משמח שחוקי לפיד בוטלו סוף סוף

יו"ר יש עתיד מתוסכל ותוקף את הליכוד: "אין לי טענה ליהדות התורה שעושים בדיוק את מה שהבוחרים שלהם מצפים מהם" • "מפלגה אנטי ציונית עושה להם בית ספר. זאת פשיטת רגל מוסרית" • גאולה אבן: "ליוויתי באהדה את מאבקה של יהדות התורה"
אריה ריבקינד
י' אייר התשע"ה / 29.04.2015 10:24

יו”ר ‘יש עתיד’ ממשיך במסע ההסתה בו פתח אמש: הבוקר (רביעי) תקף ח”כ יאיר לפיד את ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה, לפיו יבוטלו, בין היתר, הגזירות שהנחית בקדנציה הקודמת על הציבור החרדי ועולם הישיבות.

“אי אפשר למכור את המדינה רק כי אתה רוצה לחתום הסכם קואליציוני”, אמר לפיד בראיון לגלי צה”ל.

“אין לי טענה ליהדות התורה שעושים בדיוק את מה שהבוחרים שלהם מצפים מהם”, אמר לפיד, “יש לי טענה לליכוד שעוצר קודם כל את התהליך של היציאה לעבודה של החרדים, זה בסוף הכל על חשבון משלם המיסים הישראלי”.

הוא הוסיף: “זאת פשיטת רגל מוסרית, אתה מסתכל על הליכוד ואומר – אתם קוראים לעצמכם מפלגה ציוניות, המחנה הלאומי, ואז מפלגה אנטי ציונית במוצהר עושה לכם בית ספר”.

מי שדווקא תומכת במאבק של יהדות התורה להעלאת קצבאות הילדים היא אשת התקשורת גאולה אבן, רעייתו של שר הפנים לשעבר גדעון סער, שצייצה: “נושא בו ליוויתי באהדה את מאבקה של יהדות התורה”.

גם העיתונאי אמנון לוי משבח את ההסכם עם יהדות התורה: “העלאת קיצבאות הילדים, טיפול שיניים לילדים, רפורמה בביטוח הסיעודי וביטול הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס – משמח שחוקי לפיד בוטלו סוף סוף”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתם ממש מוטים
    30/04/2015 03:11
    תומר
  1. חח עלק “גזירות” או “מסע ההסתה”. דמם של ילדים חילונים איננו פחות מדמם של חרדים! רוצים לחזור לימי הביניים, בבקשה, לא על חשבוננו!

    כמו שאינשטיין אמר על החרדים כשביקר בארץ: “אנשים כהי מוח שאינם חיים לא בעתיד ולא בהווה אלא בעבר”.
    אה, בוא נראה אם אתם תאשרו לי את התגובה. אני יודע שאתה קורא את זה צנזטור דיקטטור. בוא נראה אם יש לך אומץ לפרסם את זה. הקוראים שלך מסוגלים להתמודד עם התגובה בעצמם.

  2. מה זה גזירות?
    30/04/2015 16:01
    חרדי כהה מוח
  3. מדוע כשכופים על אנשים חרדים לחיות שלא עפ”י אמונתם והוראות מנהיגיהם זה לא גזירות?
    מדוע כשמכלילים ציבור שלם וגדול שרובו עובד לפרנסתו ואומרים שהוא ציבור פרזיט אוכל לחם חינם וחיי על חשבון החילונים זה לא מסע הסתה???????????
    מה זה הסתה?????????????
    אין לי אלא לומר לך ולשכמותך – אתם מוסתים! תיישר מבט באומץ ותביט על המציאות!