בנט לאחר המפלה בתוצאות המדגם: “מחנה הימין ניצח”

''עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה וגם אנחנו. אנחנו רצים למרחקים ארוכים, אנחנו לא מפחדים ולא מורידים את הראש ומרימים הערב את הדגלים שלנו עוד יותר ועוד יותר גבוה"
אליעזר היון
כ"ז אדר התשע"ה / 17.03.2015 23:20

“מחנה הימין ניצח”, זו היא תגובתו הראשונה של אחד המפסידים הגדולים של תוצאות המדגם, נפתלי בנט, שמפלגתו ‘הבית היהודי’ זכתה ל- 8 מנדטים בלבד, על פי תוצאות מדגמי הטלוויזיה.

בנט נאם בכפר המכביה, הודה לפעילים ואמר: ”עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה וגם אנחנו. אנחנו רצים למרחקים ארוכים, אנחנו לא מפחדים ולא מורידים את הראש ומרימים הערב את הדגלים שלנו עוד יותר ועוד יותר גבוה. אנחנו אוהבים את עם ישראל, ארץ ישראל וכולנו אוהבים את תורת ישראל ואת חיילי צבא ההגנה לישראל.

”שאלו אותי בדקות האחרונות אם אני מאוכזב מהציבור שלנו, מהציונות הדתית, ואני אומר – הפוך אני גאה בציונות הדתית, אני גאה באנשי הציונות הדתית כי זה ציבור אידיאולוגי אמיתי, הוא נקרא למשימות התיישבות והוא מתייצב, הוא נקרא למשימות חלוציות והוא מתייצב, הוא נקרא למשימות חברתיות והוא מתייצב.

”והפעם, הפעם הוא נקרא למשימה פוליטית והוא התייצב בגדול. הציבור שלנו כהרגלו נכנס מתחת לאלונקה ולא הפסיק לשאת אותה עד תוצאות הבחירות.

גם סגן השר לשירותי הדת הרב אלי בן דהן, רקד עם הפעילים וחזר על דברי בנט והדגיש: “עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה, אנחנו בטוחים שהדרך של הבית היהודי היא הנכונה והראויה להנהגת עם ישראל. עוד יבוא יום ובעזרת ה’ ננהיג את המדינה. זו ירידה בסדרה של עליות. זו מפלגה של 100 שנה”.

הבית היהודי, תוצאות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות