כמה קולות תאבד ג’ בגלל מאבק ‘השקופים’ בשרוליק פרוש?

'קבוצת השקופים' של תושבים באלעד מחריפה המאבק בשרוליק פרוש ו'שלומי אמונים': "הולכים לקלפי ומוכיחים לראש העיר שאין לו רוב כדי להמשיך לרמוס את התושבים" • כעס בערלוי: הוצא 'צו הפסקת עבודה מנהלי' נגד בית הכנסת של החסידות באלעד
נחמן גור
כ"ד אדר התשע"ה / 15.03.2015 15:37

חשיפת חרדים10 אודות המתיחות השוררת בין הסיעות השונות ביהדות התורה, לאחר שהולך ומתברר כי קבוצות גדולות מתוך החסידויות המרכיבות את סיעת ‘שלומי אמונים’ עומדים להצביע למפלגת ‘יחד’ של ח”כ אלי ישי, הובילה לפניות נוספות של גורמים שונים, המדווחים על עוד פלגים שאינם מתכננים להצביע ג’ בקלפי.

הקבוצה המכנה עצמה ‘קבוצת השקופים’ מאלעד, שהתארגנה לפני כשבועיים ומאז, מידי יום ביומו, משיקה פלקטים נוספים הנתלים ברחבי העיר ובהם טענות המופנות כלפי ראש העיר ישראל פרוש, בנו של ח”כ מאיר פרוש – יו”ר ‘שלומי אמונים’ בתוך יהדות התורה.

הבוקר, הוציאו מודעה חדשה, שכותרתה: “אין לך רוב להפוך את התושבים לשקופים!”

במודעה נאמר: “ביום שלישי הקרוב הולכים לקלפי ומוכיחים לראש העיר הרב ישראל פרוש שאין לו רוב כדי להמשיך לרמוס את התושבים ולהפוך אותם לשקופים. איך עושים זאת?

בבחירות לראשות לפני שנה וחצי קיבלה רשימת ג’ 5,278 קולות.

t

בבחירות לראשות לפני שנה וחצי ראש העיר עצמו נבחר ב-7,505 קולות. 482 קולות יותר מהמועמד צוריאל קריספל שקיבל 7,023 קולות.

ירידה בקולות לרשימת ג’ תביא לכך שראש העיר יידע שאין לו רוב ואין לו מנדט לרמוס תושבים ולהפוך אותם לשקופים.

לא מצביעים ג’.

נותנים לראש העיר לספור את הירידה בקולות לג’ לעומת הבחירות לפני שנה וחצי!

ביום שלישי בערב נעקוב יחד אחר הנתונים של בחירות אלו לעומת הבחירות לראשות ונוודא שהרב ישראל פרוש מבין שאין לו רוב לרמוס את התושבים ולהפוך אותם לשקופים”.

מעיריית אלעד נמסר בתגובה: “אין תגובה”.

ברקע נרשם הבוקר סכסוך בין העירייה לבין בכירים בחסידות ערלוי – חסידות הנמנית על סיעת ‘שלומי אמונים’. זאת לאחר שהוצא ‘צו הפסקת עבודה מנהלי’ נגד בית הכנסת של החסידות ברחוב בן עוזיאל 6 בעיר.

IMG-20150315-WA0383

הסיבה הרשמית: “מתבצעות עבודות בניה ללא היתר, ביצוע חפירות בסמוך לבית כנסת ערלוי”, כפי שמאשר במסמך המצורף מהנדס העיר אדריכל דני גולדברג.

תגובת העירייה: “בנושא ערלוי מדובר בצו שהוציא פקח מחלקת ההנדסה בשל חפירות ללא היתר. לא ידוע על כל משבר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה הם רוצים בערלויי
    15/03/2015 17:49
    חי
  1. מה הם רוצים בערלויי לבנות ללא היתר ממלא העיר נראית כבר כמו כפר ערבי מי היה מאמין שהעיר הזו היא חדשה לכו תראו איך נראית שוהם עיר שקיימת כמעט כמו אלעד

  2. 2 מערכות בחירות אחורה, בחרתי שס. בגלל פרוש
    16/03/2015 10:15
    ג' בדרך כלל
  3. אז זה היה אבא שלו, מאיר פרוש, והזלזול הבוטה שלו בגדולי תורה במערכה בביתר. בחרתי בש”ס כי לא רציתי לתת למפלגה שבה הוא יושב את הקול שלי. ויש עוד כמותי.