בנט בסרטון: “הפרימיטיבים, ומנשקי המזוזות הולכים לנצח”

יו"ר הבית היהודי: "פתאום הבנתי על מה הבחירות האלה - האם ישראל תמשיך להיות מדינה יהודית. יש כאן מערכה בין שתי תפיסות, בין שתי אליטות" • "אני מניח תפילין כל בוקר, וכן אני מנשק מזוזות"
אליעזר היון
כ' אדר התשע"ה / 11.03.2015 19:27

יאיר גרבוז ויהושע סובול לעגו ל’מנשקי המזוזות’? כעת מגיעה התשובה של נפתלי בנט בסרטון חדש.

“פתאום הבנתי על מה הבחירות האלה – האם ישראל תמשיך להיות מדינה יהודית. יש כאן מערכה בין שתי תפיסות, בין שתי אליטות.

“יש אליטה ישנה, שבעה שמרגישה שגונבים לה את המדינה. אליטה שבו יכול לבוא אומן כמו גרבוז, בפני עשרות אלפי אנשים שמריעים לו, ופשוט ללכלך על כל מה שקדוש לעם ישראל, ואף אחד בקהל לא מחה. הם רוצים כאן מדינה בלי סממני יהדות, בלי קשר לאדמת אבותינו. מדינה כזאת כמו כל העמים”.

אל מול הקבוצה הזו מציג בנט את הקבוצה השניה: “לעומתם, יש ציבור ענק ונפלא שמחובר לשורשים היהודים שלו. שמבין שארץ ישראל שייכת לעם ישראל כבר 3800 שנה. ואני, כמו כל הציבור הענק הזה, אוהב את הארץ הזאת. ואני כואב שמוסרים ממנה אפילו סנטימטר. ואני לא מתבייש בזה.

“אני מניח תפילין כל בוקר, וכן אני מנשק מזוזות. ואני, כמו כל הציבור הזה, מתרגש בכל פעם בגן של הבת שלי כששרים ‘התקווה’. ואני אוהב את החיילים שלנו בכל מצב, בלי להיות אובייקטיבי. נו, אני טיפש כזה, פרימיטיבי. וגם מי שקורא לנו קומץ, וגם מי שחושב שהוא-הוא ואין בלתו, הוא אח שלנו. אנחנו אחים, ירצו או לא ירצו”.

“חברים, על זה הבחירות – איזו מין מדינה אנחנו רוצים להוריש לילדים שלנו ולנכדים שלנו. אז ‘הקומץ’ הזה הולך לנצח. היהדות הולכת לנצח. ‘הטיפשים’, ‘הפרימיטיבים’ ו’מנשקי המזוזות’ הולכים לנצח. יהיה פה טוב”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסכימה מעומק ליבי
    11/03/2015 20:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה קרה ישי גנב קולת
    11/03/2015 21:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  2. בנט נזכר שהוא יהודי

  3. גרבוז דיבר על מנשקי קמיעות, לא מזוזות
    22/03/2015 08:49
    שי פישר
  4. ראשי הימין הפכו זאת למזוזות כדי לדמות התקפה על כל הדתיים והמסורתיים.