בנט: “המסיכה הוסרה. בליכוד רוצים ממשלה עם בוז’י”

בעקבות דבריו של שר הביטחון, שלא שלל ממשלת אחדות, כתב בנט: "בליכוד רוצים להקים ממשלה עם בוז׳י/ציפי, ללא הבית היהודי. שתפו, כדי שלא יעבדו עלינו" • בליכוד הגיבו: "לא תהיה ממשלת אחדות ואין כלל היתכנות להקמתה"
אריה ריבקינד
י"ד אדר התשע"ה / 05.03.2015 14:24

מפלגת הליכוד הגיבה בצהריים (חמישי) לפוסט שהעלה יו”ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בעקבות דבריו של השר משה בוגי יעלון בראיון שהעניק לגלי צה”ל, לפיהם הליכוד לא שולל ממשלת אחדות עם המחנה הציוני.

בנט כתב בדף הפייסבוק שלו: “המסיכה הוסרה: בליכוד רוצים להקים ממשלה עם בוז׳י/ציפי, ללא הבית היהודי. שתפו, כדי שלא יעבדו עלינו.

“זה קרה גם בפעם שעברה. הליכוד הכניס את ציפי (6 מנדטים בלבד!) וניסו להותיר אותנו בחוץ. רק בית יהודי גדול יכפה על הליכוד ממשלה בלי השמאל”.

בליכוד הגיבו: “לא תהיה ממשלת אחדות ואין כלל היתכנות להקמתה. הסיבה לכך ברורה: הליכוד בהנהגת נתניהו לא יקים ממשלה עם מפלגה, שנציגים בכירים בה מסתייגים מהמושג ציונות ומן ההמנון הלאומי ׳התקווה׳, וקוראים לא לשרת בצה״ל, וראשיה מוכנים לחלק את ירושלים.

“ראש הממשלה בנימין נתניהו יפנה לשותפינו הטבעיים, ובראשם הבית היהודי, להקמת ממשלה לאומית – אבל כדי שנוכל לעשות זאת חייבים ליכוד גדול. רק ליכוד גדול ימנע הקמת ממשלת שמאל”.

שר הביטחון אמר הבוקר בראיון לגלי צה”ל, כי בליכוד לא שוללים ממשלת אחדות עם המחנה הציוני, אך לא יסכימו לרוטציה.”אנחנו לא אמרנו לא על שום דבר”, הבהיר יעלון בראיון. “אבל ברור לחלוטין שקודם כל צריך לייצר גוש טבעי – קואליציה טבעית שהיא גוש ימין, ואחר כך אם מישהו רוצה להצטרף – שיצטרף”.

יעלון גם אמר על העימות עם השר נפתלי בנט  כי כשאמר “מוקצה” לא התכוון לשר מסוים, אלא לתופעה של הדלפות פוליטיות מהקבינט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות