זריזים: תוף פחות מיממה – כתב אישום נגד תוקף זועבי

ארטמי קזרוב מרמת גן מואשם בתקיפה והתפרעות לאחר ששפך תכולת משקה על ראשה של ח"כ זועבי במהלך פאנל • פרקליטו, עו"ד איתמר בן גביר: "מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת"
חיים טוויל
י"ג אדר התשע"ה / 04.03.2015 13:57

פרקליטות המדינה הגישה בצהריים (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד ארטמי קזרוב, בן 28 מרמת גן, בגין תקיפה והתפרעות.

על פי כתב האישום, שהגישה עו”ד רביד שיפמן, אתמול התקיים באקדמיה למשפט ועסקים ברמת גן פאנל בנושא מעמד האישה, בו השתתפו חברות כנסת ממפלגות שונות ובהן גם חברת הכנסת חנין זועבי, המתמודדת לבחירות לכנסת ה-20 ברשימה הערבית המשותפת.

על פי כתב האישום, קזרוב הגיע לכנס ביחד עם עשרות פעילי ימין, במטרה למחות נגד ח”כ זועבי. במהלך הכנס הפריעו פעילי הימין, והנאשם בתוכם, לזועבי לשאת את דבריה, התקהלו סביב הבמה והחלו לקרוא לעברה קריאות גנאי – ובמקום התפתחה מהומה מלווה בדחיפות הנוכחים במקום ובהתפרעות.

בכתב האישום נטען, כי בשלב זה עלה קזרוב על שולחן כשהוא אוחז בידו בקבוק משקה ותקף את חברת הכנסת זועבי, תוך שהוא שופך את תכולת הבקבוק על ראשה. “במעשיו המתוארים לעיל, התפרע הנאשם במקום ציבורי ותקף את חברת הכנסת זועבי, שלא כדין”.

פרקליטו של קזרוב, עו”ד איתמר בן גביר, מסר בתגובה על כתב האישום: “חבל שהפרקליטות לא מגלה זריזות כזאת כאשר פוגעים ילדות וכאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים.

“נדמה שהיועץ ויינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל, שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו, מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת.

“כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה מבלי להקל ראש מדובר באירוע של שפיכת מים ונבקש מבימ”ש לשחרר מרשי באופן מיידי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זועבי
    07/03/2015 23:56
    זכי זעלאן
  1. תעזבו אותה ותנו לה לקשקש בקומקום.
    לפגוע בה זו טעות. ההתנהלות שלה רק מועילה לנו ומזיקה לערביי המדינה .
    כל עוד הציבור הערבי לא מתנער ממנה ומקבל את הייצוג שלה, שלא לא יצפה ליחס חיובי מאיתנו. אי אפשר לרקוד בשתי חתונות בו זמנית