המאבק מסלים • תלונה במשטרה: מני נפתלי נהג לגנוב מוצרי מכולת

בתצהיר שהגיש שכן כנגד אב הבית לשעבר של מעון ראש הממשלה - נכתב: "מר מני נפתלי היה מוריד בכל פעם בין חמישה לשבעה ארגזים, מצרכי מכולת מכל טוב, כאשר חלקים היו פתוחים בחלקם העליון ומשכך יכולתי לראות את המוצרים, וחלקם היו סגורים"
אליעזר היון
ד' אדר התשע"ה / 23.02.2015 16:22

המאבק נגד מני נפתלי עולה מדרגה? בחדשות 2 פורסם כי היום (שני) הוגשה נגד נפתלי תלונה, בטענה כי נהג לגנוב כמויות גדולות של מצרכי מכולת.

בתצהיר שהגיש השכן כנגד אב הבית לשעבר של מעון ראש הממשלה נכתב: “מר מני נפתלי היה מוריד בכל פעם בין חמישה לשבעה ארגזים, מצרכי מכולת מכל טוב, כאשר חלקים היו פתוחים בחלקם העליון ומשכך יכולתי לראות את המוצרים, וחלקם היו סגורים.

“המקור לידיעתי היות ונהגתי לעמוד בחלון ביתי וראיתי את מר נפתלי וכן את המצרכים שהיו בתוך הארגזים אשר נשא מר נפתלי בידיו והעלה אותם, חלקם לגיסו וחלקם לגיסתו”, הסביר המתלונן.

 “בבניין בו התגוררתי התגוררו כשכניי גיסו וגיסתו של מר מני נפתלי”, הוא הוסיף. “בשנים 2011-2012 היה מגיע מר מני נפתלי לביתם בכל פעם בשני רכבים שונים. מהרכב יצא מני נפתלי ומתוך הרכב הוצאו ארגזים כאשר בתוכם מוצרי קנייה”.

האיש מסרב לחשוף את עצמו ולדברי פרקליטו עו”ד אפרים דמרי: “הוא מפוחד, מבוהל ומסרב לחשוף את עצמו. הוא הרגיש חובה ציבורית להתלונן, אבל לקח לו שבוע עד שאזר אומץ והגיש את התלונה, בעיקר בגלל החשש מהפומביות של המהלך הזה”.

עו”ד עופר אלמוג, פרקליטו של נפתלי, מסר בתגובה: “טוב תעשה לשכת ראש הממשלה באם תפגין דוגמה אישית ואם יש ברשותם מידע פלילי כלשהו על מאן דהוא תפנה לתחנת המשטרה הקרובה ותגיש תלונה בעניין. מר נפתלי עובר מסע הכפשות קשה ביותר אך נחוש בדעתו לחשוף את כל האמת הידועה לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות