ניר ברקת תומך בנתניהו: “רוצה לראות אותך ממשיך”

השנים נשאו הצהרה משותפת - ובמהלכה הכריז ברקת: "אני תומך בך, ורוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש הממשלה לשנים רבות" • לברקת הוצעה האפשרות לשמש כשר לענייני ירושלים בממשלה הבאה - ללא תשלום
אליעזר היון
ד' אדר התשע"ה / 23.02.2015 10:24

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וראש הממשלה נתניהו, נשאו היום (שני) הצהרה משותפת בעקבות פיגוע הדקירה שהתרחש אתמול בככר צה”ל בירושלים.

במהלך ההודעה, הודיע ברקת כי הוא תומך בנתניהו: “אני תומך בך, ורוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש הממשלה לשנים רבות, בשותפות ועשייה למען ירושלים ולמען מדינת ישראל.

“אני סומך עליך, ראש הממשלה נתניהו, שתדע להוביל את המאבק לשמירת שלמותה, ביטחונה ואחדותה של ירושלים, באחריות, בנחישות, בעמידה גאה ואיתנה מול הלחצים מהבית ומבחוץ. אני יודע שתבטיח את המשך מגמת התפתחותה המואצת של בירת ישראל, בכל ההיבטים”, אמר ברקת.

נתניהו אמר לברקת: “אני מבקש לשבח אותך, ראש העיר ניר ברקת, על אומץ הלב המרשים שגילית אתמול יחד עם המאבטח שלך כשהסתערת על המחבל ובוודאות מנעת אסון גדול יותר. זו גם לא הפעם הראשונה, אני יודע שגם לפני 11 שנים, בדיוק אתמול, פינית פצועים בפיגוע בקו 14 בירושלים”.

על פי דיווח באתר וואלה, בימים האחרונים הופעלו לחצים כבדים על ברקת, בעיקר על ידי יו”ר סיעת הליכוד זאב אלקין, להביע תמיכה בנתניהו. כמו כן הוצעה לברקת האפשרות כי הוא ישמש כשר לענייני ירושלים בממשלה הבאה, מבלי לקבל על כך שכר, אלא שהעניין עדיין לא סוכם בשל קשיים משפטיים.

בין נתניהו לברקת קיימים יחסים טובים, ובבחירות האחרונות נמנע ראש הממשלה מלתמוך במועמד המתחרה של ברקת – משה ליאון, על אף היותו נציגה של תנועת הליכוד.

בבחירות האחרונות לכנסת ולממשלה תמך ברקת בנתניהו ואמר: “תודה לך ראש הממשלה. אתה וממשלתך חיזקתם את ירושלים באופן חסר תקדים והבאתם את ירושלים לצמיחה והצלחה. אני תומך בך, ויודע שאתה זה שתמשיך להוביל בגאון ותמשיך להגן על ירושלים המאוחדת מפני כל הלחצים הבינלאומיים. אני רוצה לראות אותך מוביל את ישראל גם בקדנציה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות