המחנה הציוני פיטרו את מנהלי הקמפיין – והוציאו הכחשה

תוצאות הסקרים בימים האחרונים, המעידות על שוויון בין נתניהו להרצוג-לבני ואף על יתרון לליכוד, הובילו לחוסר שביעות רצון • גם פעילות מקורבו של הרצוג צומצמה • אלא שלאחר הפרסום על השינויים הרצוג נבהל והוציא הכחשה
יוני גרין
כ"א שבט התשע"ה / 10.02.2015 21:30

יו”ר ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, מחליף את מנהלי הקמפיין? ובכן, אולי.

הערב (שלישי) הודיע הרצוג לאנשים שניהלו את הקמפיין של המחנה הציוני, ממי פאר ואיתן לוין, על סיום תפקידם. כך דווח בערוץ 10.

השניים, המנהלים משרד לייעוץ אסטרטגי בשם פאר, ליוו בחודשים האחרונים את הרצוג, עוד לפני שנודע כי ישראל הולכת לבחירות.

אלא שאחרי הפרסום, ולאחר שגורמים במפלגה אישרו את הפרטים, הוציאה המפלגה הודעה המכחישה את המהלך: “במטה המחנה הציוני מכחישים את השמועות על שינויים במטה ההסברה ומדגישים שאיש לא פוטר ואין כל שינויים בצוות המקצועי. אנחנו עוסקים אך ורק בהחלפת שלטון נתניהו ולא ברכילויות”.

מקור המעורב בקמפיין אמר לוואלה: “הערב התקבלה החלטה עקרונית להיפרד מהשניים ולהישאר ללא מנהל חיצוני לקמפיין, כך שהאסטרטגיה והדוברות תופקד אך ורק בידי אנשים מתוך המפלגה. אלא שהרצוג ראה את ההדלפה, נבהל והוציא הודעת הכחשה.

“כעת, אם הם יפוטרו זה יראה רע, וגם אם ימשיך את ההתקשרות איתם זה ייראה מוזר, לאור העובדה שברור לכל שהוא לא שבע רצון מהתנהלותם”.

הרצוג צבר מאז האיחוד עם ציפי לבני והתנועה מומנטום, ובסקרים רבים הצליח המחנה הציוני לעקוף את הליכוד, אולם על רקע הסקרים בימים האחרונים, המעידים על שיוויון בין הליכוד למחנה הציוני, ואף על יתרון לליכוד בחלק מהסקרים, החלו במטה לגלות חוסר שביעות רצון מהם, ועל כן החליטו שהשניים יסיימו את תפקידם.

אין זו הטלטלה היחידה במטה:  בשבוע שעבר דאג יושב ראש מטה הבחירות של המחנה הציוני, איתן כבל, לצמצם את פעילותו של מקורבו של הרצוג, שמעון בטאט, ואף פיטר את רכזי השטח שמונו על ידו.

בנוסף, מינה כבל את אלדד יניב לסגן יושב ראש המטה לענייני הסברה, ואת דני עטר לסגן לענייני ארגון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות