אהרונוביץ נגד שקד: אישה לביטחון פנים? הנעלים גדולות מאוד

אהרונוביץ: "אני מעריך את איילת שקד באופן אישי. אבל נעלי השר לביטחון פנים גדולות מאוד, רגישות ומורכבות" • הבית היהודי: "לגבי מידת הנעליים של אהרונוביץ' לא נרחיב את הדיבור"
שרי רוט
כ"א שבט התשע"ה / 10.02.2015 15:13

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ’ תקף היום (שלישי) את שר הכלכלה נפתלי בנט על כוונתו לדרוש את התיק לביטחון פנים עבור ח”כ אילת שקד.

“למנות אישה לשרה לביטחון פנים? אני בעד נשים. זה תפקיד מאוד רגיש וקשה. אני מקווה שבבוא  היום ייבחר המתאים או המתאימה ביותר. זה הרוב פוסטים ולייקים ותקשורת להשיג עוד כמה קולות”.

את הדברים אמר אהרונוביץ בפגישה עם ראש המועצה המקומית חורה ועם נציגי המשפחות של הנשים שנהרגו בתאונת הדרכים בשבוע שעבר.

“אני מעריך את איילת שקד באופן אישי. אבל נעלי השר לביטחון פנים גדולות מאוד, רגישות ומורכבות. אאחל הצלחה למי שייבחר איילת או מישהו אחר”.

אהרונוביץ מצטרף לשר המדע לשעבר יעקב פרי שתקף גם הוא את כוונתו של בנט לדרוש את התיק עבור שקד:  “הגברת חסרת ניסיון. אלו דברים שיש לנהוג בהם בקצת יותר שיקול דעת”.

בעקבות דברי אהרונוביץ’  נמסר מהבית היהודי: “המתקפה על איילת שקד מצד השר אהרונוביץ ויעקב פרי מסמלת את קריסת חונטת הקצינים השוביניסטית הגברית של אנשי השמאל, שהצביעה בעד שחרור מחבלים ופגעה בביטחון אזרחי ישראל וכעת מטיפים לח”כית היחידה שהעבירה חוק נגד שחרור המחבלים ושמרה על ביטחון ישראל.

“איילת שקד תהיה השרה לביטחון פנים ותשיב את הביטחון האישי לרחובות ישראל, חרף המתקפות הפרועות נגדה.

“לגבי מידת הנעליים של אהרונוביץ’ לא נרחיב את הדיבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות