מי הדליף טיוטת ‘ביבי טורס’ לרביב דרוקר? • הליכוד: “עבירה פלילית”

מבקר המדינה מותח ביקורת חריפה על מדליפי טיוטת חקירת הנסיעות של בנימין נתניהו לחו"ל ומשפחתו לעיתונאי רביב דרוקר: "עבירה על החוק" • הליכוד: "אין גבול לניסיונות להפיל את שלטון הליכוד בראשות נתניהו כולל שימוש באמצעים פליליים"
נחמן גור
י"ב שבט התשע"ה / 01.02.2015 17:36

מבקר המדינה, השופט יוסף שפירא, תקף בצהריים (ראשון) בחריפות את הגורמים שהדליפו לעיתונאי רביב דרוקר מסמכים בנוגע לפרשיית ‘ביבי טורס’ של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

המבקר כתב כי הוא “רואה בחומרה רבה הדלפה של טיוטות או מסמכים הנחזים להיות טיוטות. זוהי תופעה פסולה ולא ראויה, המהווה עבירה על החוק.

“המבקר פנה בעבר ליועץ המשפטי לממשלה, לאחר שטיוטות שנמסרו לתגובת מבוקרים הודלפו. המבקר קורא ליועץ המשפטי לממשלה להפעיל את סמכותו”.

העיתונאי רביב דרוקר חשף הבוקר את טיוטת חקירת הנסיעות של בנימין נתניהו לחו”ל ומשפחתו על חשבון גורמים זרים.

מדובר בטיסות שבוצעו בזמן שנתניהו כיהן כשר האוצר בממשלת שרון. הטיוטה הראשונה, כך נחשף, הייתה גמורה כבר לפני כמעט שנתיים וחצי, אבל עד היום הדוח לא פורסם.

מהליכוד נמסר בתגובה: “שוב מתברר שאין גבול לניסיונות להפיל את שלטון הליכוד בראשות נתניהו כולל שימוש באמצעים פליליים.

המסמך שפורסם על ידי רביב דרוקר, אינו תואם את הטיוטה הראשונית שקיבל ראש הממשלה, והוא אינו כולל את התייחסותם של ראש הממשלה ושל אנשים נוספים.

“ראש הממשלה דחה מכול וכול את הטענות הכלולות במסמך ובכול מקרה רק הדוח הסופי של מבקר המדינה הוא הרלוונטי. ברור כי רביב דרוקר שותף לדבר עבירה פלילית שדינה מאסר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות