הרב משה הגר לא יתמודד ב’יחד’: “למען האחדות מוותר על מקומי”

שעות ספורות לפני סגירת הרשימות, הודיע הרב משה הגר, מי שהיה אמור להיות מועמד מפלגת 'יחד' במקום הרביעי, כי לא יתמודד בבחירות • "אינני פורש מהמפלגה ואשמש כיו"ר הנהלת התנועה"
אריה ריבקינד
ט' שבט התשע"ה / 29.01.2015 09:24

הרב משה הגר, ראש המכינה הקדם-צבאית ביתיר, שאמור היה להשתבץ במקום 4 ברשימת ‘יחד-העם איתנו’ בראשות ח”כ אלי ישי, הודיע לתלמידיו במכינה כי הוא חוזר לעמוד בראשותה.

בהודעה רשמית מטעם מפלגת ‘יחד ‘ נאמר: “ראש המכינה הקדם צבאית ביתיר ומועמד מפלגת ‘יחד’ לכנסת מודיע הבוקר כי הוא מוותר על מקומו ברשימת התנועה לטובת שילובה של תנועת ‘עוצמה יהודית’ בחמישיה הראשונה של רשימת המפלגה לכנסת”.

אולם גורמים במפלגה אומרים, כי הרקע להחלטתו היא החלטת הרב צבי טאו, נשיא ישיבת ‘הר המור’, למשוך את ידיו ממעורבות בנעשה במפלגה.

ההחלטה התקבלה לאחר שהתברר כי במפלגה מתכוונים לקדם את הבלוק הטכני עם מפלגת ‘עוצמה יהודית’, כאשר ‘עוצמה יהודית’ מסרבים לוותר על המשך המאבק בסוגיית הר הבית.

אמנם הנציג של מפלגת ‘עוצמה יהודית’ שיוצב במקום ריאלי צפוי להיות ברוך מרזל, אולם הדמות השניה במפלגה, ח”כ לשעבר מיכאל בן ארי, הודיע אתמול כי יעלה כבר הבוקר להר הבית.

בן ארי עצמו שיגר אמש מכתב לתומכיו במפלגה, בו הסביר מדוע בחר לוותר על מקומו לטובת חברו ברוך מרזל: “העמדת ברוך במקומי, באה בעקבות דרישה של בית הרב מאזוז. לא ראינו שזו סיבה לעכב את כניסתנו לכנסת, בגלל עניין פרסונלי”.

הרב הגר אמר הבוקר: “אינני פורש מהמפלגה ואשמש כיו”ר הנהלת התנועה. באתי מתוך תחושת שליחות ואמונה בדרך, אך למען האחדות אני מוותר על מקומי. המהלך נעשה בתיאום מלא מול יו”ר התנועה ח”כ אלי ישי וח”כ יוני שטבון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות