לא בצחוק: מתן צור מ’אנדרדוס’ מתמודד בבית היהודי

"הפעם, אין פאנצ' בסוף", כותב הקומיקאי המוכשר, "החלטתי להתמודד בפריימריז של הבית היהודי" • בעבר השתתף יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, באחד מן המערכונים של הלהקה
אליעזר היון
כ"ה כסלו התשע"ה / 17.12.2014 01:04

גם הוא בפוליטיקה והפעם לא בצחוק: מתן צור, בן 26, הקומיקאי המוכשר מלהקת הסאטירה הדתית לאומית ‘אנדרדוס’, הכריז בדף הפייסבוק שלו כי החליט להתמודד בפריימריז של מפלגת הבית היהודי.

בפוסט מנומק, הכולל נגיעות של הומור שנותר עוד מבית ‘אנדרדוס’, מסביר צור כי המניע המרכזי להחלטתו הוא החסר בייצוג לצעירים. וכך כותב מתן:

הפעם, אין פאנצ’ בסוף.

החלטתי להתמודד בפריימריז של הבית היהודי.

למה? יש הרבה סיבות, כמובן.

הסיבה העיקרית היא, שאני מרגיש שאין מתמודד שמייצג את ציבור הצעירים באופן מובהק, והולך להילחם עבור סטודנטים ועבור משפחות צעירות גם יחד.

יש מן הסתם מגוון חסרונות בגיל צעיר (זה לא מכבר ציינתי עשרים ושש), אבל אני מאמין שהגיל גם מביא איתו אנרגיות משלו, ולא פחות חשוב מזה, פרספקטיבה שונה… בשבוע האחרון נפגשתי עם כמה מבכירי הבית היהודי, כדי לבדוק אם אזכה לתמיכה, ובלי לפרט יותר מדי בינתיים – המצב נראה טוב… בימים הקרובים אני מגבש צוות למטה שלי, ונתחיל לחרוש את הארץ בחוגי בית, מהצפון עד הדרום.

אם קראתם עד פה ואתם מחפשים טוויסט – לא תמצאו. זה קורה.

ועכשיו מתחילה הדרך, בעזרתכם.

בעזרת ה’ נעשה ונצליח”.

מתן צור הוא בוגר ישיבת ההסדר קרית שמונה, שביחד עם חבריו אשר בן אבו, נדב נווה, ויאיר יעקובי, הקים את ‘חבורת אנדרדוס’ – להקה קומית דתית לאומית לפני כשלוש שנים.

הלהקה זכתה להצלחה  מסחררת ולקהל אוהדים עצום, וגרפה למעלה מ-14 מיליון צפיות ברשת היוטיוב.

באחד מן המערכונים אגב, משתתף גם יושב ראש הבית היהודי, נפתלי בנט.

אנדרדוס

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בהצלחה!
    17/12/2014 10:47
    שוש
  1. ליצנים
    17/12/2014 12:03
    קושקוש
  2. נו זה ברור במפלגת הליצנים יש ליצנים , אורי אורבך מן צור ובנט (תראו את הפרסומת שלהם לבית היהודי שם משמש בנט כליצן בזקן) וגם כל השאר ליצנים …… בעצם כל המזרוחניקים ליצנים, זוכרים איך שי פילון נקרע מצחוק על דוכן הכנסת!

    • אנונימית   30/04/2015 19:01

      את מי זה מענין לעזאזל פוליטיקה??? סך הכל היית צריך לכתוב תגובה למתן וזהוא!!!

  3. כל הכבוד למתן!
    28/04/2015 17:56
    אנונימית
  4. אנל’א מבינה מה עושים סיפור…? סך הכל מתן צור מאנדרדוס רוצה להצביע לבית היהודי וזכותו! אם למישהו יש בעיה שיבוא אלי אני כבר אטפל בו נ.ב ת’מודדו עם הבעיה שלכם לבד!!!