הגראי”ל שטיינמן הכריע: אליעזר סורוצקין – הנציג הרביעי של ‘דגל’

שלושת הח"כים של דגל התורה התייצבו אצל הגראי"ל שטיינמן יחד עם הרב אליעזר סורוצקין, מנכ"ל 'לב לאחים', וקיבלו את וברכתו: סורוצקין הוצב במקום השמיני של יהדות התורה
יוני גרין
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 19:46

שאלת הנציג הרביעי של תנועת דגל התורה הוכרעה הערב (שני) על ידי הגראי”ל שטיינמן: הרב אליעזר סורוצקין, מנכ”ל ארגון ‘לב לאחים’, ימוקם במקום השמיני של יהדות התורה במקום ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן.

הערב הגיעו שלושת הח”כים המכהנים – משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר – יחד עם סורוצקין אל ביתו של הגראי”ל, כדי לקבל את הכרעתו ולהתברך.

לאור נתוני כל הסקרים, המעניקים 8 מנדטים ליהדות התורה, המקום הרביעי של נחשב לריאלי. הגראי”ל אישר את המינוי והעניק את ברכתו.

בבחירות הקודמות הוצב במקום השמיני ראש עיריית מודיעין עילית, אולם כבר במהלך השנה האחרונה היה ברור כי הוא יודח ולא יוצב ברשימה, זאת לאחר שנקלע לעימות קשה עם ח”כ משה גפני בשאלת תפקיד סגן ראש העיר במודיעין עלית. גוטרמן הבטיח את התפקיד ליועצו שמחה פרוינד מאגו”י בעוד גפני דרש שהתפקיד יוענק לנציג דגל התורה.

בשבועות האחרונים עלו וירדו שמות של מספר עסקנים כמי שיוצבו במקום הנכסף, ביניהם ראש עיריית רכסים איצ’ה רייך, אברהם רובינשטיין וסגן ראש העיר בני ברק מנחם שפירא.

בבית הגר”ח קנייבסקי היו מי שניסו לדחוף את מועמדותו של אברהם רובינשטיין – אולם הם נכשלו במשימה. כאמור, הערב הוחלט  על הצבתו של הרב סורוצקין.

אליעזר סורוצקין, בן 56, הוא בוגר ישיבת חברון, וחתנו של הרב הראשי לשעבר ורבה של תל אביב יפו, הגאון רבי ישראל מאיר לאו רבה הראשי של תל אביב. הוא מתגורר בנתניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות