הפגישה בין הגר”ש בעדני להגר”מ מאזוז נכשלה: ישי פורש

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, מי שנחשב למנהיגו הרוחני של ח"כ אלי ישי, נפגש היום עם חבר מועצת החכמים הגר"ש בעדני • הפגישה נכשלה ואלי ישי צפוי להתמודד לבד
יוני גרין
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 10:05

ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, הגאון רבי מאיר מאזוז, מי שנחשב למנהיג הרוחני של יו”ר ש”ס לשעבר, ח”כ אלי ישי, נפגש הבוקר (שני) עם חבר מועצת החכמים הגאון רבי שמעון בעדני בבני ברק – לפגישה מכרעת לקראת פרישתו של אלי ישי מתנועת ש”ס.

הפגישה בין שני הרבנים נכשלה, ואלי ישי צפוי לכנס היום מסיבת עיתונאים, בה יודיע על פרישתו מתנועת ש”ס.

הפגישה בין הרבנים מזוז ובעדני הסתיימה עם סיכום לפיו לא יהיו השמצות בין הצדדים.

היה זה הגר”ש בעדני שהודיע במוצאי שבת ליו”ר תנועת ש”ס ח”כ אריה דרעי כי לאחר תיאום עם נשיא ‘המועצת’ הגר”ש כהן, הוא מורה לו שלא לקיים ביום ראשון את הפגישה המתוכננת עם ח”כ אלי ישי.

הגר”ש בעדני הוסיף, כי כל הטיפול בדרישות של ח”כ אלי ישי וכוונות הפרישה שלו מהתנועה, יטופלו אך ורק על ידי מועצת חכמי התורה.

ראש ישיבת כיסא רחמים שיגר כבר לפני שבועיים מכתב לחבר ‘המועצת’ הגר”ש בעדני, בו הבהיר כי אם לא תהיה אחדות בתנועת ש”ס, הרי שהוא לא יתמוך בה.

הידיעה עודכנה בשעה 12:35

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה אתם מסננים תגובות??
    15/12/2014 10:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אלי ישי די לבזות את מרן!!
    אלי ישי האיש ששנים חזר ואמר כי שס זה לא גובים וזה לא שררה אלא עבדות וכפיפות מוחלטת למרן ומה שמרן אומר זה קודש ואין שאלות וזה מחייב את כולם
    אי אפשר לספור את כמות הפעמים שהוא חזר על זה מבוקר עד ערב.
    וכמעט כמעט שהאמנו לו שהוא אכן פוליטקאי מזן אחר שכפוף לדעת תורה.
    הגיע מבחן ראשון שבו רציתי לראות פעם אחת איך שהוא מקבל את דעת תורה של מרן גם כשזה לא נעים לו וגם שזה מפחית מכבודו ובדיוק את ההפך בענק בממדים חצופים שעוד לא קרו בציבור החרדי.
    מרן בקולו הברור והצלול אמר שהוא ממנה את אריה דרעי ליושב ראש ומחזיר לו את הפקדון
    ואלי ישי במקום לקום פעם אחת, אחת לפחות להגיד זהו דעתו של מרן ואני מקבל ומתבטל אליה , לפחות שיעשה כך למראית העין להצדיק את כל מה שהוא אמר שנים על הכפיפות שלו למרן וששס זה לא שררה אלא דעת תורה של מרן.
    אבל כלום אלי ישי לא עשה זאת פעם אחת אפילו ולא נתן לגיטמיציה להחלטתו של מרן אפילו פעם אחת . ללא בושה כאילו מרן זה אפס ואיזה בובה .
    מה שמראה בבירור שכל מה שהוא אמר תמיד מרן הכל שקר!!! וכל עוד זה היה לו נוח וזה לא פגע במעמדו אז מרן הוא הקובע בשס . אבל כשזה עמד למבחן פעם אחת שנראה באמת שהוא כפוף למרן ראינו בדיוק את השקר הגס .
    החכמה לשמוע לדעת תורה ולמרן זה לא מתי שנוח לך אלא כשזה כואב לך .
    החמור מכל שלא רק שהוא לא שומע למרן אלא בשם כבודו ומעמדו מחריב ומפיל
    את כל מפעל חייו של מרן הרי יודע אלי ישי שכל המחלוקת הזו הורסת את שס שזה מפעל חייו של מרן . וזה לא מעניין אותו מבחינתו שהכל יגמר והעיקר שכבודו לא יפגע.
    באם הוא היה יוצא בהצהרה ברורה אפילו פעם אחת שהוא מקבל את דעתו של מרן שאריה דרעי הוא היושב ראש והוא כפוף אליו כי כך אמרה דעת תורה ובכל אופן אריה דרעי לא היה מפרגן לו אז הייתי מוכן להבין את הכעס של אלי ישי
    אבל במצב הנוכחי למה הוא בדיוק מצפה ? למה? להרוס את שס? להרוס את מפעל חייו של מרן? לזה שנגיד שמה שמרן מינה את אריה דרעי בגלל שהוא חלילה היה סנילי ? או שמרן זה אדם שהכניסו לו דברים לפה חלילה . עפרא לפומיה!!!
    ההפך אלי ישי הוא זה שצריך לבקש מחילה מאריה דרעי ומתנועת שס ובראש ובראשונה ממרן , הוא זה שבז ברגל גסה להחלטת מרן . הוא זה שהורס ומחריב את שס היום.
    ואם יגיד אלי ישי שמה שמרן מינה את אריה דרעי זה בגלל שהטעו אותו וכן’ וכו’
    אם ככה גמרת את כל המושג של דעת תורה הרי כל אחד יגיד כך כשזה לא נוח לו לשמוע למה שהגדולים אומרים ,ושלום על ישראל יעשה כל אחד מה שרוצה
    זה הרי כל המושג של לציית לדעת תורה, בלי שתבין ,בלי שתסכים ,עם כל השאלות ,עם כל הכאב , שומעים למרן שומעים לדעת תורה . {אפילו על בהמתן של צדיקים וכו’}
    אלי ישי נראה אותך עומד במבחן וקם ואומר זה מה שמרן החליט ואני מקבל את הדין ומשתפף פעולה יחד עם היושב ראש שמרן החליט עליו , אריה דרעי
    ואז אם תעשה כך ולא יתנו לך את מקומך הראוי בשס נוכל לשמוע אותך מלין
    ונבין את הכאב שלך ותהא צודק בו .
    אך היום שאתה בז להחלטתו של מרן איזו זכות דיבור יש לך ?
    אביר ואציל נפש אריה דרעי שכך דיבר אליך הרי הוא היה צריך לכעוס שאפילו פעם אחת לא קיבלת עליך את הדין שהוא היושב ראש ואתה רק מלבה מחלוקות .
    לא מתאים לך מה שמרן החליט ? אתה לא מסוגל לקבל את ההחלטה הזו ?
    קום ותעזוב את שס .
    כי שס ומרן חשובים לנו יותר מכבודך ומעמדך האישי .
    והערה האחרונה . האם אתה זוכר מה עשיתה לדרעי ולכל אנשי שלומו כשלך נתנו להיות יושב ראש ? אנחנו זוכרים איך סילקת אותם בבושת פנים
    וגם מי שהיה נחשד כמקורב או שדיבר עם דרעי חצי מילנ נגמר הסיפור שלו.
    תחפשו ביום ליום ב’ 10 שנים האחרונות איזכור למילה דרעי . מחקת אותו מעל פני האדמה . זה רק תזכורת כי אולי שכחת

  2. די ללוזר אריה דרעי
    15/12/2014 13:07
    גבי
  3. אלי ישי עלה והצלח