צפו: קצין משטרה קפץ אל תוך כלוב אריות • איך זה נגמר?

חוסטי חוסה איבד את אמו ואת המשמורת על בנו וגם, כנראה, את עצביו • זו הסיבה שהוא בחר לקפוץ אל תוך כלוב של אריות וחולץ משם רק כעבור 30 דקות במצב קשה
אליעזר היון
י"ז כסלו התשע"ה / 09.12.2014 21:49

האם האיש הזה אינו לגמרי שפוי? התשובה היא בהחלט חיובית. אחרת לא ניתן להבין מדוע הוא קפץ אל תוך כלוב של אריות בגן החיות שבעיר ברצלונה.

האיש הותקף על ידי בעלי החיים והובהל במצב קשה לבית החולים.

חוסטו חוסה, בן 45, הוא קצין משטרה לשעבר, שביקר בגן החיות הפופולארי ביחד עם עוד מאות תיירים באותו יום. לעיניהם הנדהמות של האנשים ששהו בסמוך לכלוב האריות, טיפס חוסה על החומה שתחמה את הכלוב – וקפץ אל תוך המתחם.

התיירים מסתבר, בירכו על האטרקצייה הפתאומית שנחתה עליהם משום מקום, והצליחו לתעד את האיש בתוך הכלוב.

מכל מקום, האריות לא המתינו זמן רב. הם הפילו את הפולש והכו אותו. רק כעבור מחצית השעה הצליח צוות הגן לחלץ את הפצוע ולהעביר אותו אל בית החולים, כשהוא סובל מסריטות, חבלות ונשיכות.

מנהל גן החיות, אגב, הסביר כי הם רק ‘שיחקו’ אתו, ולא התכוננו להרוג אותו, מה שמעלה את השאלה, מה מתרחש כאשר הם רוצים ‘להרוג’.

חוסה איבד את המשמורת על בנו לאחר גירושיו, ויצא לחופשה כפויה בתחילת השנה. גם אמו מתה לא מכבר, ושרשרת האירועים ערערה כפי הנראה את עצביו. הוא החל להפגין ביחד עם ניאו-נאצים, צייר צלב קרס על בניין ציבורי בברצלונה, והצית את דגל קטלוניה מול צוותי טלוויזיה בספטמבר האחרון.

מגן החיות נמסר כי חוסה נכנס לשטח המחיה של החיות בכוונה, שכן לא ניתן ‘ליפול’ לשם במקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות