כחלון: “חוזר לפוליטיקה, לדאוג לילדים. אציג נבחרת נחושה”

ההצבעה על פיזור הכנסת סללה את הדרך להודעה רשמית של משה כחלון על התמודדות: "הפוליטיקה מלוכלכת. צריך מסגרת חדשה עם אנשים נקיי כפיים, נחושים" • ציפי חוטובלי קראה לו להצטרף לגוש ימין - הליכוד, הבית היהודי וכחלון
יוני גרין
י"א כסלו התשע"ה / 03.12.2014 17:41

סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי פועלת ליצור גוש ימין שיכלול את מפלגות הבית היהודי, הליכוד ומפלגתו של משה כחלון.

חוטובלי קראה בצהריים לכחלון: ”הצטרף לגוש ימין גדול וחזק שערכיך נמנים עם ערכיו”. לדבריה, “על אף עזיבתו של כחלון את הליכוד הוא יהיה שותף ראוי לממשלה הבאה ויחד אתו ועם הבית היהודי, הליכוד ינהיג את המדינה גם אחרי הבחירות. גוש הימין המורחב הוא הבשורה האמיתית לציבור המצביעים בישראל”.

כחלון עצמו לא הפתיע איש כשהכריז בצהריים, במהלך נאום שנשא באוניברסיטת חיפה, כי הוא חוזר לחיים הפוליטיים. “

צריך מפלגה חדשה, הפוליטיקה מלוכלכת”, אמר כחלון. “אני חוזר לפוליטיקה כדי לדאוג לילדים שלנו. כדי לעשות את הדברים שאנחנו מאמינים בהם. הגעתי למסקנה שצריך מסגרת חדשה עם אנשים נקיי כפיים, נחושים, שיגיעו לשרת את הציבור. מה שהיה לא יהיה, דברים חייבים להשתנות”.

כחלון מתח ביקורת על ההתנהלות של הכלכלה הישראלית ואמר: “זה קרקס ולא כלכלה. אין דבר יותר נכון ואנושי מלתת לאנשים לחיות ולעבוד בכבוד. היום, לצערי, חלק גדול מהציבור לא בטוח מה יעלה בגורל ילדיו: יהיו פה, יעזבו, יוכלו להתחתן, לגדל ילדים? כל זה נובע ממציאות כלכלית שחייבת לעבור שינוי”, אמר.

על פי הסקרים שפורסמו אמש והבוקר בחדשות 2 ו-10 ובאתר וואלה, השר לשעבר כחלון צפוי לגרוף בין 10 ל-12 מנדטים, כך שאם הוא יחליט לחבור לגוש ימין, בנימין נתניהו יוכל להרכיב ממשלה חדשה שתכלול את הליכוד, הבית היהודי, משה כחלון והסיעות החרדיות.

כחלון היה הפופולארי מבין שרי ממשלת נתניהו השנייה, פרש במפתיע ערב בחירות 2013 ונשאר מחוץ לחיים הפוליטיים. הוא כיהן כשר התקשורת ובהמשך כשר הרווחה, וגולת הכותרת של פעולותיו הייתה הרפורמה הדרמטית בתחום הסלולר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות