לבני תוקפת: “יש לנו ראש ממשלה שמפחד, שלא אומר אמת בקולו”

שרת המשפטים המופטרת: "הסיבה היחידה להצהרה על בחירות, היא המשך השהיה ברחוב בלפור" • נתניהו: "הלקח העיקרי הוא לתת לנו כמה שיותר מנדטים" • הרצוג: "מסיימים שש שנים בראשות נתניהו ונעשה הכל כדי להביא תקווה לשינוי"
שרי רוט
י"א כסלו התשע"ה / 03.12.2014 12:52

הולכים לבחירות: יום אחרי שפוטרה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו שרת המשפטים היוצאת תוקפת אותו בחריפות.

“החיבור של יושר ומידע מלא חסרו אתמול בנאום פירוק הממשלה של נתניהו. ראש ממשלה שלא אומר אמת בקולו זו בעיה גדולה,  אני חוששת שכללי האתיקה לא יעזרו כי מדובר בעניין של אופי. אמא שלי אמרה לי שאופי לא משתנה”.

“האמת היא שיש לנו ראש ממשלשה שמפחד”, תקפה. “מפחד משריו, מפחד עוד יותר מהעולם החיצוני והכלי שלו להתמודד עם הפחדים עובר דרך נאומים. מול האיומים שמסביב נאומים לא עוזרים, לפעמים ההפך. בוודאי נאומיו של ראש הממשלה. האמת העגומה היא שהוא מפחד פוליטית מאותה קבוצה קיצונית גם בליכוד וגם בממשלה. אנחנו חייבים בשביל עצמנו להחליף אותו”.

לדבריה, “התפקיד של ראש ממשלה בישראל הוא לחזק את זכות העם היהודי למדינה, זכות שהוכרה עוד בהצהרת בלפור, ולא בחיזוק אחיזתו האישית ברחוב בלפור. זאת הסיבה היחידה להצהרה על בחירות – לא הצהרת בלפור, אלא רחוב בלפור”.

נתניהו התייחס להקדמת הבחירות, בפתח ישיבת סיעת הליכוד שכונסה הבוקר: “הליכוד הוא המפלגה היחידה שבאה בחשבון, הלקח העיקרי הוא לתת לנו כמה שיותר מנדטים. הבחירות הקרובות הן על שאלה אחת – מי ינהיג את המדינה מול האתגרים הכבירים שישראל ניצבת בפניהם. צריך מפלגת שלטון גדולה ומנוסה”.

יו”ר האופוזיציה יצחק בוז’י הרצוג אמר: “אנו מסיימים שש שנים בראשות נתניהו ונעשה הכל כדי להביא תקווה שינוי למדינת ישראל. נפעל במלוא הכוח, נוביל גוש ציוני גדול ונביא לשינוי ולניצחון בבחירות, עם חברי הכנסת יחד עם כל מי שמדינת ישראל חשובה לו. זה הליכוד או מפלגת העבודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות