דרעי: “אתמול בערב עוד ניסו לשכנע אותי להקמת ממשלה חלופית”

במסיבת עיתונאים באשדוד יצא יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נגד מחול ההסתה: "אני קורא ליאיר וציפי, די, אחים אנחנו, די לשיח השנאה" • מברך על כך שהולכים לבחירות" • אלי ישי נעדר מכינוס 'פורום הסגנים' של ש"ס עם בכירי התנועה
נחמן גור
י' כסלו התשע"ה / 02.12.2014 12:55

יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי לא מבזבז זמן ופותח בהיערכות לקראת בחירות: במסיבת עיתונאים שקיים לאחר כינוס ‘פורום הסגנים’ של ש”ס, בהשתתפות ח”כים, ראשי ערים, ובכירי תנועת ש”ס, שהתקיים לפני הצהרים במתנ”ס נווה יהונתן באשדוד – תוך היעדרות בולטת של אלי ישי – הכחיש דרעי  קיומו של דיל עם תנועת הליכוד וחשף:

“היו שני דילים, מימין ומשמאל. אתמול עד הערב עדיין גורמים מסוימים ניסו לשכנע אותי להקמת ממשלה חלופית. הדיל היחיד שנעשה הוא קיום בחירות, כל הדיבורים על דיל אחר – שקר. אנחנו אמרנו כל הזמן שנשב בממשלה חלופית רק אחרי הבחירות אני מבקש אחת ולתמיד להוריד את העניין מסדר היום, ולהבהיר שהדיל היחידי מבחינתי יהיה עם מי שיסכים לשני תנאי הברזל שלי למען כלל ישראל.

“לפני שבועיים הכרזתי על שני תנאי הברזל שלי שבלעדיהם ש”ס לא תהיה חלק משום ממשלה: הורדת המע”מ על מוצרי יסוד ו-30 שקל שכר מינימום. שמחתי לקרוא הבוקר בעיתון שגם ראש הממשלה חושב כמונו, שצריך להוריד את המע”מ על מוצרי היסוד ולהקל בנושא יוקר המחיה על האזרחים, רק חבל שבמשך חמש שנים הוא לא פעל בנושא”.

דרעי הוסיף: “עם כל הצער והכאב, אני מברך על כך שהולכים לבחירות. ממשלה של פחות משנתיים לא טובה לעם ישראל, אבל לפעמים אין ברירה. זו הייתה ממשלה שחצנית, יהירה, אטומה ואכזרית. זעקת החלשים, האביונים והילדים הקטנים עלתה לשמיים ובורא עולם קיבל את התפילה. הגיע הזמן שנחליף את הממשלה היהירה והשחצנית הזאת, שעסוקה בעצמה כל היום – בממשלה חברתית שתעשה למען הכלל.

דרעי פנה אל ראשי סיעות השמאל, תוך שהוא נוקב בשמות יו”ר יש עתיד ויו”ר התנועה, וביקש לחדול ממחול ההסתה שנפתח נגד הציבור החרדי: “אני קורא ליאיר וציפי, די, אחים אנחנו, די לשיח השנאה. בואו ננהל מערכת בחירות של שיח חברתי ולא שיח של שנאה. בואו נעשה למען האזרחים ונוריד את יוקר המחיה”. 

על הקואליציה הבאה הכריז דרעי, כשמאחוריו מחזיקים פעילי ש”ס מה שנראה כמו השלט שיככב במערכת הבחירות של ש”ס: “אנחנו לא פוסלים אף אחד לישיבה בממשלה”.

הפגישה של ‘פורום הסגנים’ של סגני ראשי הערים של תנועת ש”ס ברחבי הארץ נקבעה כבר לפני כשבועיים.

בשל ההתפתחויות הפוליטיות, הוחלט שהיא תתמקד בהתארגנות לקראת הבחירות.

IMG_9865-0.JPG

 

IMG_9867.JPG

IMG_9866.JPG

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התפטרות דרעי
    30/12/2014 16:07
    חנה חסון
  1. שלום דרעי אני מקוה שמותר לקרא דברי נשים. אז ככה הגיע הזמן שתתפטר כבר ותעשה לביתך.עשית רבות למען, הציבור,לכאורה, בכך שגרמת לכך שאחת כמוני מתעבת את ש”ס. ובכלל ממתי אתה ספרדי.? אתה מזרחי . מה זאת בושה להיות מזרחי? תהיה מזרחי גאה .