בנט על מתקפות השמאל: “ירדתם מהפסים לגמרי. לא נשתוק יותר”

"אני דורש מהשמאל: תרגעו ועכשיו. שלטון לא מחליפים בהסתה ברחובות", אמר השר בנט בעקבות דבריו של כרמי גילון וחבריו בשמאל הקיצוני • "אנחנו לא מתביישים להיות ימנים, נגמרו הימים בהם הסתתם נגדנו"
יוני גרין
ח' כסלו התשע"ה / 30.11.2014 12:04

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, התייחס הבוקר (ראשון) למתקפות מצד השמאל נגד נתניהו והקריאות להחליף את הממשלה הנוכחית.

“אני שומע בימים האחרונים הסתה חסרת תקדים נגד הציבור הלאומי. מכנים אותנו ‘גזענים’, ‘פשיסטים’, ‘סרטן’, ‘היטלר’, אתמול בהפגנה כינו את ראש הממשלה ‘אגו מאניק’, נואם אחר קרא ליהודי ארצות הברית להפסיק את התמיכה בישראל כי היא כבר לא דמוקרטית.

“בעיתון הארץ כתב אחד מהכותבים הבכירים שלהם ‘הגיע הזמן להתחיל לשחק מלוכלך’, ‘הבא להורגך השכם לרומסו’. ירדתם מהפסים לגמרי ואף שר לא מגנה, לא שרת המשפטים, לא אף אחד.

“אני אומר לאנשי השמאל: תשמרו על קור רוח. תעצרו את הקריאות הנוראיות שעולות ברחובות שלכם.

“חוק הלאום הוא חלק מההסכם הקואליציוני והיה שם תמיד, הוא מדבר על מדינה יהודית ודמוקרטית. שום דבר חדש שלא היה פה 67 שנה. מה שלא היה כאן זאת ההסתה המסוכנת הזאת של השמאל, שמנסה לסתום את הפה למהלכים דמוקרטיים. נגמרו הימים בהם הסתתם נגד הימין ואנחנו השתתקנו בבהלה. לא נשתוק יותר.

“אנחנו לא מתביישים להיות ימנים, ואנחנו לא מתכוונים להפסיק לקדם את מה שאנחנו מאמינים בו. להיפך. שלטון לא מחליפים בהסתה ברחובות. אתם יכולים לאהוב את הסקרים, אתם יכולים להיבהל מהם, אתם לא יכולים להחליף שלטון בהסתה בכיכר העיר”.

אמש, בהפגנה מול ביתו של ראש הממשלה נגד חוק הלאום, תקף ראש השב”כ לשעבר כרמי גילון את נתניהו בבוטות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות