פרטנר? הפת”ח: “דרוס, דרוס, איש יקר, את המתנחל הזר”

תנועת פת"ח, בראשה עומד אבו מאזן, מעודדת פיגועי דריסה ומלהיטה את הרוחות בירושלים • באמצעות איורים הם משבחים את הפיגועים וקוראים: "היהודים מטמאים את אל-אקצא - לא תזעם?"
נחמן גור
י"ג חשון התשע"ה / 06.11.2014 18:12

תנועת פת”ח, שבראשה עומד יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ממשיכה להלהיט את האווירה בירושלים, ומעודדת פלסטינים באופן פעיל לבצע פיגועי דריסה נגד ישראלים.

לפי האתר של ‘מבט לתקשורת פלסטינית’, בעמוד פייסבוק רשמי של פת”ח – ‘פת”ח – העמוד המרכזי’ –  מופיע איור כשבמרכזו הכיתוב “ארגון דאעס”. משמעות המילה ‘דאעס’ היא ‘דורס’. כמו כן, זהו משחק מילים המזכיר את שמו של ארגון הטרור האסלאמי ‘דאעש’.

על התמרור שבאיור מופיע כתוב “אל-אקצא”, רמיזה לכך שאסור ליהודים להיכנס למתחם הר הבית.

בפוסט אחר באותו עמוד פייסבוק, פת”ח קראה מפורשות לבצע פיגועי דריסה: “דרוס, דרוס, איש יקר, את המתנחל הזר”.  בניסיון להלהיט את האווירה עוד יותר, פוסט אחר שאל: “היהודים מטמאים את אל-אקצא – לא תזעם?”, מתחת לתמונה שבה נראה יאסר ערפאת צועק. כמו כן מופיעה תמונה של אדם יורה ברובה ועליה המילה “השב את תהילתך”.

עמוד פייסבוק אחר – ‘תנועת השחרור הלאומי הפלסטיני – פת”ח’, פרסם קריקטורה שבה נראית מכונית מנסה לדרוס שלושה יהודים, שנסים בבהלה. לצד הקריקטורה נכתב “#דאעס – האשטאג חדש”.

“שאללה ישמור על הגיבורים”, כתב העמוד בפוסט אחר, כשהוא משבח פיגוע דקירה שבוצע לכאורה נגד “מאבטח ציוני” בצפון ירושלים. העמוד גם פרסם סרטון קצר מהמהומות בהר הבית, וכתב: “והם שואלים למה אנחנו דורסים אותם!”

בכך הוא הצדיק פיגועי טרור רצחניים שבוצעו בימים ובשבועות האחרונים.

מכון ‘מבט לתקשורת פלסטינית’ תיעד כי במהלך הימים האחרונים, אבו מאזן  בעצמו האדיר את המחבל שניסה לרצוח את יהודה גליק; העיתון הרשמי של הרשות פרסם קריקטורות המעודדות שימוש באלימות, כדי להגן על המקומות הקדושים לאסלאם; ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות