כך נלכדו 4 חשודים ושני נשקים גנובים • צפו במרדף והמעצר

בפעילות של ימ"ר דרום של מג"ב, נעצרו 4 חשודים בגניבה וסחר באמצעי לחימה לא חוקיים - בהם חייל צה"ל בשירות סדיר, ונתפסו שני נשקים שנגבו מצה"ל • מעצרם הוארך ב-9 ימים
ד' חשון התשע"ה / 28.10.2014 20:59

אחרי מארב: שוטרי מג”ב תפסו 2 נשקים שנגנבו מצה”ל רגע לפני שנמכרו.

המקרה התרחש אמש, בעקבות מידע שהגיע לימר דרום של מג”ב, ביצעו אנשי מג”ב מעקב אחרי הרכב בו היו החשודים, ולכדו אותם. 

בתוך הרכב נתפסו שני חשודים, האחד חייל בשירות סדיר תושב חורה, וחשוד נוסף תושב רהט בשנות העשרים לחייו.

בחיפשו שבציעו בלשי היחידה  ברכב, נמצא בספסל האחורי נשק מסוג ׳מיקרו תבור׳ השייך לצה״ל. בתחקור ראשוני שערכו הבלשים בשטח, טען החייל כי מדובר בנשקו האישי. השוטרים ערכו בירור קצר מול מצ״ח, והתברר כי הנשק נגנב לפני כשבוע מבסיס צאהלים.

השניים נעצרו ונלקחו לחקירה, במהלכה הבינו החוקרים כי החשוד ביצע גניבה נוספת של נשק השייך לצה״ל והעבירו זמן קצר קודם לכן לאדם אחר תושב רהט.

צוות בילוש של היחידה הגיע לביתו של החשוד הנוסף שם נתפס הנשק השני, ושני מעורבים נוספים, תושבי רהט בשנות העשרים לחייהם נעצרו.

רפ״ק ראובן נאווי, קצין החקירות והמודיעין של היחידה, מציין: ״מחקירתם הראשונית של הארבעה עולה כי כוונתם הייתה לסחור בנשקים שנגנבו תמורת סכום כסף נכבד. עפ״י הממצאים הראשוניים נראה כי הנשקים נגנבו מבסיס צאלים זמן קצר לפני המעצר. עוד עלה כי החשודים התכוונו ככל הנראה לסחור בנשקים, אשר היו עלולים להתגלגל בקלות לארגוני פשיעה או גורמי פח״ע תמורת עשרות אלפי שקלים״.

החשודים הובאו אתמול להארכת מעצר ומעצרם הוארך בבית משפט השלום באשקלון בתשעה ימים נוספים.

בימים הקרובים תמשיך להתנהל חקירה משותפת ע״י ימ״ר מג״ב דרום ומצ״ח עד להגשת כתב אישום בפרשה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות