אח השוטר שנפל בקרב על תחנת שדרות – הצטרף כשוטר במסלול חרדי

רש"ט אלחנן הרוש, אחיו של רס"ר אליהו מיכאל הרוש הי"ד שנפל בקרב על תחנת שדרות, הצטרף היום לשורות התחנה כשוטר במסלול שרות חובה חרדי - כדי להמשיך את דרכו של אחיו • בטקס מיוחד הוענקו לאלחנן אקדחו האישי החדש, תג שם ותעודת השוטר
חיים טוויל
י"ט אדר א' התשפ"ד / 28.02.2024 14:33

רש”ט אלחנן הרוש, אחיו של רס”ר אליהו מיכאל הרוש הי”ד שנפל בגבורה בקרב על תחנת שדרות, הצטרף היום (רביעי) לשורות התחנה כשוטר במסלול שרות חובה חרדי, במטרה להמשיך את דרכו של אחיו.

במעמד טקס שנערך לכבודו הוענקו לאלחנן אקדחו האישי החדש, תג שם וכן תעודת השוטר, שילוו אותו לאורך שירותו.

רש”ט אלחנן הרוש, שאותו ואת משפחתו מלווה המשטרה ושוטרי תחנת שדרות החל מה-7 לאוקטובר – היום בו נפל אחיו הגדול הי”ד, החליט ללכת בדרכו של אחיו בהגנה על אזרחי מדינת ישראל ותושבי שדרות בפרט, וביקש להתגייס לתחנת המשטרה בשדרות, במסלול שוטר חובה חרדי.

לאחר שעבר את המיונים וסיים בהצלחה את קורס השוטרים לאורך השבועות האחרונים, ערכה לו המשטרה הבוקר טקס שהתקיים בסמוך לקיר הנצחת הנופלים, במעמד מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן, רב המחוז הדרומי רב פקד ראובן כמיל, סגל ושוטרי התחנה וכמובן משפחתו.

מפקד מרחב לכיש, נצ”מ רועי ולדמן: “בשבעה באוקטובר אליהו ז”ל, עשה את ההקרבה הגדולה ביותר, הוא הקריב את עצמו יחד עם גיבורים נוספים למען מדינת ישראל, למען אזרחי שדרות, ולמען כולנו שם את עצמו בחזית ושילם בחייו. הוא עיכב את המחבלים הארורים ומנע טבח גדול בדרום המדינה.

“אנחנו היום מקבלים אותך אלחנן, פה למרחב לכיש ולתחנת שדרות, על מנת לסגור מעגל, את המעגל שאותו החל אחיך ואתה נמצא פה ומקבל עליך את הזכות העצומה הזאת להיות שוטר במשטרת ישראל, לקבל את האקדח, את תעודת השוטר ואת כל הזכויות שמגיעות יחד עם זה. אני בטוח שאתה תיתן את כל כולך למען שוטרי ואזרחי מדינת ישראל, ובעזרת השם אנחנו נעשה ונצליח. השם יקום דמם של אלו שנפלו ושילמו בחייהם, וכולנו משפחת לכיש מברכים אותך ושמחים על הצטרפותך.”

רב מחוז הדרום, רפ”ק ראובן כמיל: “התורה מלמדת אותנו שהדרך הראשונה להנציח את האדם, זה על ידי הבנים שלו והדרך השנייה זה על ידי האחים, להקים לאחיו שם – זה כשהאח בא וממשיך את הדרך של אחיו, זה למעשה מה עושה אותו חי, והוא חי איתנו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות