שרי רוט: זו היתה השנה הכי גרועה של נתניהו בשנותיו כראש ממשלה

בתוכנית 'אזור מלחמה' בהגשת רביב דרוקר בערוץ 13 דנו על 'שנה לממשלת ימין על מלא' ועל מה שהבטיחו השרים עם הקמתה • הפרשנית הפוליטית שרי רוט: "זו היתה שנה קשה, החל מהרפורמה, לא היתה לגיטימציה לממשלה הזו ולא הצליח לה שום דבר"
חרדים 10
י"ט טבת התשפ"ד / 30.12.2023 23:32

ברקע: על ההבטחות שניתנו שנה אחורה… תמונות מהחגיגיות, חיוכים.

“אזרחי ישראל, הממשלה החדשה יוצאת היום לדרך, ישראל תהיה מעצמה עולמית, משגשגת, שקיומה אינו מוטל עוד בספק”, הכריז נתניהו בערב השבעת הממשלה.

וגפני, דיבר על לומדי התורה: “לא יכול להיות שלא יהיה חיל של לומדי תורה”. נתניהו המשיל בהצהרות: “הממשלה החדשה נחושה לטפל בהחזרת הבטחון האישי והמשילות למדינת ישראל”.

וגם בן גביר הבטיח: “אני בא לעבוד, אני בא להחזיר את השקט לרחובות, אני רוצה משטרה חזקה ואני אפרגן למפכ”ל ואני מקווה שיחד אנחנו נצעד. ונוביל את מדינת ישראל למקום בטוח יותר בשביל הילדים של כולנו, אמן”.

“אני גאה על כך שהובלנו יחד את תור הזהב של מדינת ישראל וזה בדיוק מה שנמשיך לעשות בשנים הקרובות לטובת כל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל”, סיים נתניהו. ואז, כשכיפה לראשו, בירך בחגיגיות: “ברוך אתה… שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה”.

אמן, קראו הח”כים מהגוש שלו, מחאו כפיים ונעמדו על רגליהם.

רביב דרוקר: שרי, זה לא ידהים אותך שאני חושב שזו היתה הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה.

שרי: זה לא ידהים אותך, כלומר זה ידהים אותך, שאני אומר שזו היתה השנה הכי גרועה של נתניהו בכל שנותיו כראש ממשלה. ואני גם זוכרת את הסרטון שהוא עשה במהלך קמפיין הבחירות, “מי שבירך”, הוא שר בתוך בית כנסת, ואמרתי לעצמי, מה הוא נביא? הוא ידע מה הולך להיות שהוא כבר לפני הבחירות בירך את חיילינו בכזו ברכה?

זו היתה שנה קשה, החל מהרפורמה, לא היתה לגיטימציה לממשלה הזו ולא הצליח לה שום דבר. עכשיו, במחוזות המיסטיקה למצוא איך ולמה אני לא יודעת, אבל לא הצליח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות