גידי גוב ביזה ב’זהו זה’ את ח”כ לימור סון הר מלך – והגולשים רתחו

מערכון של 'זהו זה' לעג לח"כ לימור סון הר-מלך - ועורר סערה ברשתות • גולשים ואישי ציבור תקפו את ההשתלחות באלמנת טרור: "מתכוונים לח"כ השכולה שבעלה נרצח לה מול העיניים, שהרוצח שוחרר בעסקת שליט ושגורשה מביתה באכזריות. טינופות!!!"
חרדים 10
י"א כסלו התשפ"ד / 24.11.2023 00:56

מערכון של תכנית הסאטירה ‘זהו זה’, בכיכובו של גידי גוב, עורר סערה ברשתות החברתיות – לאחר שח”כ לימור סון הר מלך הוצגה בו בצורה מבזה.

במערכון, המשודר בתאגיד ‘כאן’, מגלם גידי גוב את דמותה של הח”כית  מעוצמה יהודית , תוך שהוא לועג לסגנון הדיבור שלה בוועדה בכנסת מול משפחות החטופים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: “לקחת אלמנת טרור שבעלה נרצח מול עיניה כשהיא בהריון ומול ילדיה הקטנים ולצייר אותה בדמות מנותקת שלא מבינה כאב של משפחות החטופים, והכל בשביל דקה של הומור לא מצחיק וממומן מכספי האזרח הישראלי. נמוך ועצוב”.

ח”כ צבי סוכות הגיב מהציונות הדתית: “לימור שיתפה בכאב הכי אישי שלה בפיגוע הנורא שעברה, בו איבדה את בעלה ועל זה עושים סאטירה. גועל נפש”.

ח”כ מיכל וולדיגר: “מעבר לפגיעה באישה יקרה שנפצעה קשה בפיגוע כשהיא בחודש השביעי להריונה! מעבר לפגיעה באישה שאיבדה את בעלה באותו אירוע והובלה לבית החולים שם ילדה את בתה מוקדם מאוד מן הצפוי. מעבר לכל זאת, נוטף מהמערכון הבוטה הזה שנאה, הסתה, פילוג ושיסוי. למה? אני שואלת את עצמי למה ומהיכן כל הרוע הזה”.

איש התקשורת אריה יואלי הגיב: “אני מבין שזה היום שמותר ללעוג לאלמנת טרור. בעלה נרצח בפיגוע (היא נפצעה) והמחבל שוחרר בעסקת שליט”.

הגולש אייל זיו תקף: “מתכוונים לח”כ השכולה שבעלה נרצח לה מול העיניים, שהרוצח שוחרר בעסקת שליט ושגורשה מביתה באכזריות. טינופות!!!”

אחד הגולשים עקץ: “החטיאר חסר הכישרון האופרטוניסט האפס, גידי גוב, התבלבל בין מירב בן ארי ללימור סון הר-מלך”.

העיתונאי נועם זיגמן לגלג: “לא הבנתי את ההומור, או שאתה פשוט לא מצחיק גידי?”

אחד הגולשים כתב: “בסה”כ הגיוני… למה לא ללעוג לאלמנה שבעלה נרצח על ידי רוצח ששוחרר בעסקת שליט?! מה כבר יכול לקרות? זה לא שמשוחררי עסקת שליט יזמו והוציאו לפועל את הטבח ב 7.10”.

וגולשת נוספת עקצה: “וואו, כמה חדשני, יורדים על חברי כנסת מהימין (והפעם מככבת אלמנת טרור, מקוריים שכמוכם!), ומתייגים אותם כחסרי לב ציניים שאכפת להם רק מהכיסא. באמת, איך לא שמענו את זה קודם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות