יש עיתון אחד בישראל: ‘גלובס’ לא פרסם בשער את ‘הקמפיין השחור’

בשערי העיתונים בישראל פורסם היום קמפיין בעמוד השער נגד הרפורמה המשפטית - שער שחור • בגלובס מסבירים למה סירבו: "השער שלנו אינו למכירה" • שמעון ריקלין: "השערים השחורים של עיתוני התעמולה ההסתה והפילוג מספרים את הסיפור בפשטות, מדובר בכסף"
חרדים 10
ח' אב התשפ"ג / 25.07.2023 23:41

מערכת ‘גלובס’ מסבירה היום בעמוד השער של העיתון מדוע לא הצטרפה לעיתונים שפרסמו הבוקר (שלישי) את ‘הקמפיין השחור’ נגד הרפורמה המשפטית.

למקצועות האלה יש ביקוש רב – ובשכר גבוה. כל יתרונות התכנית

הבוקר פורסם במרבית העיתונים בישראל קמפיין נגד הרפורמה המשפטית בצורת עמוד שער בצבע שחור, עם כיתוב: “יום שחור לדמוקרטיה בישראל”.

העיתון הכלכלי סירב.

בעמוד השער של העיתון נכתב ההסבר: “השער שלנו אינו למכירה. את השער של גלובס לא מכרנו עד היום ולא נמכור גם עכשיו. לא לפוליטיקאים, לא לתנועות מחאה ולא לגורמים מסחריים. לא לימין, לא לשמאל, ולא למרכז.

“אצלנו תקבלו עובדות. נתונים. משרוקית, ניתוח המציאות. גם, בעיקר, כשהיא מורכבת. המציאות אינה שחור ולבן. עיתונות אינה שחור ולבן. והעיתונות שלנו איננה עומדת למכירה”.

איש התקשורת שמעון ריקלין, בעלה של מו”ל ‘גלובס’ אלונה בראון,  הגיב בחשבון הטוויטר שלו: “השערים השחורים של עיתוני התעמולה ההסתה והפילוג מספרים את הסיפור בפשטות, מדובר בכסף. בהרבה כסף. כמעט 200.000 ש”ח לשער שיעשה לכולנו שחור ובשביל כסף אבירי הפילוג הרי יעשו הכל. כרגיל. ובינינו.

“השערים השחורים זה בסך הכל שיקוף של התוכן המזיק לנו לבריאות שהם משווקים מדי יום. לא תודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות