מודעות ימין בעד הרפורמה פורסמו בעיתון ‘הארץ’ ועמוס שוקן התנצל

על המודעות נכתב "הרפורמה המשפטית טובה לישראל" ו"נמאס מהאפליה בבג"ץ" גולש כתב לעמוס שוקן: "גם אתה מנותק? איפה אתה חי? תתבייש'' - והוא השיב: "אני מתנצל. תקלה קשה במחלקה המסחרית שלנו"
אבי כץ
ג' ניסן התשפ"ג / 25.03.2023 20:16

עמוס שוקן, המו”ל של ‘הארץ’, התנצל בחשבון הטוויטר שלו על שתי מודעות שפורסמו בעיתון  – התומכות ברפורמה המשפטית לחיזוק הדמוקרטיה.

ניקיונות לקראת פסח? אלה כללי הבטיחות למערכות הגז הביתי

ישראלי בשם רועי שרכש את העיתון ביום שישי הזדעזע לראות את המודעות שבהן נכתב, בין היתר:  “הרפורמה המשפטית טובה לישראל” ו”נמאס מהאפליה בבג”ץ”.

רועי פנה בטוויטר לשוקן ומחה: ”מה נראה לך? אנחנו ביום חמישי – נשתק את המדינה נפסיד ימי עבודה, נשכב על האספלט, נחטוף מכות משוטרים, זיקוקים מחרדים, נממן לך עיתון, וביום שישי נראה אותך משתין עלינו בקשת עם מודעות האלה? גם אתה מנותק? איפה אתה חי? תתבייש”.

שוקן מיהר להתנצל: “רועי, אני מתנצל. תקלה קשה במחלקה המסחרית שלנו שבניגוד להוראה הקבועה להעביר כל מודעה פוליטית לאישור, במקרה הזה לא עשו את זה, והמודעות נכנסו בלי שהועברו קודם לאישור שלי או של העורך הראשי”.

מו”ל העיתון, שמנהל מאבק ברפורמה המשפטית ומסרב להשמיע דעות אחרות,  הוסיף: ”ברור לי שלא היינו מאשרים מודעות שקריות כמו שתי אלה. ‘הארץ’ נחרץ במאבק נגד הדיקטטורה עד לניצחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות