אלמוג כהן טינף על הח”כים ב’לייב פייסבוק’ • ומה אמר לו גפני? צפו

חבר הכנסת מעוצמה יהודית צילם 'לייב פייסבוק' במהלך הדיון במליאה על הרפורמה, ותיעד את עצמו אומר לעפר כסיף: "אוסקוט, ברה!" • על טיבי: "בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל" • ומירב בן ארי? "קול של ספונג'ה יש לה זאתי" • וזה עוד לא הכל
אבי כץ
ל' שבט התשפ"ג / 21.02.2023 17:44

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית שידר הלילה (שלישי) ‘לייב פייסבוק’ מהמליאה, במהלך הדיון על ההצבעות על הרפורמה המשפטית לחיזוק הדמוקרטיה – תוך שהוא משמיע קריאות גנאי כלפי חברי כנסת מהאופוזיציה.

כהן שוחח גם עם יו”ר ועדת הכספים משה גפני, שישב מחויך – ואמר: “34 שנים אני בכנסת, חיכיתי ללילה הזה…”

במהלך השידור כהן נשמע צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: “אוסקוט! ברה! קססס” – קולות המשמשים לרעיית כבשים.

לאחר מכן, הוא פנה ליו”ר ש”ס אריה דרעי ואמר לו: “אתה רואה? אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית”.

הוא הסביר: “אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך, כמו כבש צריך לדבר איתו כי הוא לא מבין עברית”. בהמשך אמר על חבר הכנסת אחמד טיבי: “זה רופא – בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל”.

כהן צילם גם את ח”כ אחמד טיבי.

“אחמד טיבי בלייב”, אמר לגולשים והתייחס לכך שהוא רופא: “אפילו לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי”.

לאחר מכן קרא שוב לעבר ח”כ עופר כסיף: “סגור ת’תריס, שקט”.

על ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר: “יש פה אורח קוראים לו לפיד. חבר’ה, הוא הגיע לפה אני לא יודע מה הוא עושה פה, האיש הזה כמעט לא נמצא כאן. מאורע נדיר מאוד”.

כאשר ח”כ מיכל שיר צעקה “בושה לדמוקרטיה” – כהן הגיב: ”דרמה קווין, תיאטרון הבימה”. הוא התייחס גם לח”כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד ואמר: “הוא עבד בטברנה יוונית, עולה על שולחנות”.

בקטע אחר שבו צולם סגן השר אבי מעוז, תקף ח”כ כהן את נשיא בית המשפט העליון לשעבר פרופ’ אהרון ברק: “אנחנו בערב היסטורי. מנצחים את העריצות של גדול רומסי זכויות האדם אהרון ברק, הצבוע החלול הזה שדרס את כולנו. היום אנחנו מצביעים ואומרים לו – יאללה ברה. גזגז”.

כשעבר לצלם לכיוונה של ח”כ מרב בן ארי מ’יש עתיד’, אמר עליה: “עכשיו נעבור למרב בן ארי, זאת עם הקול של ה’בררה’, קול של ספונג’ה יש לה זאתי”.

היום פרסם כהן  התנצלות רק בפני ח”כ מרב בן ארי: “במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח”כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביזוי לכנסת
    21/02/2023 18:23
    ערן
  1. מעשה ילדותי ולא נאה

  2. הפוסל במומו פוסל!
    22/02/2023 16:50
    יוסף
  3. על זה נאמר:
    אִם אֵין תּוֹרָה, אֵין דֶּרֶךְ אֶרֶץ. אִם אֵין דֶּרֶךְ אֶרֶץ, אֵין תּוֹרָה

  4. אידיוט קיצוני חסר תקנה
    22/02/2023 22:14
    טיוי
  5. לבעוט אותו מהכנסת ..בושה שאחד כמוהו נמצא בכנסת

  6. בושה
    23/02/2023 08:18
    אורנה
  7. המצב לא מפסיק להדרדר…