מנסור עבאס לחרדים: “תעמדו על שלכם, ועל מה שמגיע לכם” • צפו

יו"ר רע"מ התייחס במהלך ועידת השלטון המקומי לסערת ה-53 מיליארד שקלים: "נתניהו רוצה להקטין את חלקה של החברה החרדית, ומספר להם שקיבלנו שני מיליארד" • והאם יתמוך בממשלת נתניהו? "לא שולל. נדע מה מדיניות הממשלה ואז נחליט"
חרדים 10
י"ג כסלו התשפ"ג / 07.12.2022 19:24

יו”ר רע”מ מנסור עבאס התייחס היום (רביעי) בוועידת השלטון המקומי למשא ומתן הקאליציוני ותקף את ראש הממשלה המיועד.

“נתניהו רוצה להקטין את חלקה של החברה החרדית, ומספר להם שקיבלנו שני מיליארד”, אמר בשיחה עם מיכאל שמש. “גפני נתן לי עצות כשנכנסתי לממשלה, עכשיו אני פונה לחרדים – תעמדו על שלכם, ועל מה שמגיע לכם”.

לטענתו, “רע״מ קיבלה 53 מיליארד שקל בהסכמים הקואליציוניים, לתכניות ארוכות טווח. מתוכם בפועל קיבלנו בשנת 2022 ארבעה מיליארד”.

מוקדם יותר היום, יו”ר רע”מ אמר בראיון עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב־103fm כי אינו שולל חבירה לממשלה בראשות בנימין נתניהו.

הוא הצהיר: “לא שולל. נדע מה מדיניות הממשלה ואז נחליט. אני קודם כל רוצה לשמוע את ראש הממשלה והשרים שלו מתחייבים לקיים את כל ההתחייבויות כלפי החברה הערבית”.

עבאס האשים את יריביו הפוליטיים, אחמד טיבי ואיימן עודה, בעליית הימין לשלטון: “מבחינת החברה הערבית, מי שהביא לפיזור הכנסת ופירוק הממשלה – זו הרשימה המשותפת. הם צריכים לעשות חשבון נפש ולשלם את המחיר הזה”.

לאפשרות שהממשלה החדשה תעצור פרויקטים שתוכננו לחברה הערבית – אמר: “לא חושב שהם יבטלו, אבל יכולים לעשות שינויים, להתנות תנאים ולשים חסמים – ואז המימוש של התוכנית לא יהיה 100%, לא 90% ואפילו לא 60%”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תשב בשקט באופוזיציה
    08/12/2022 12:46
    ל
  1. יש לך מקום באופוזיציה תישאר שם בשקט