עלייה בכמות הפניות: המשרד לשירותי דת השיק את קמפיין מוקד 0120

במוקד ניתנים סיוע והכוונה למשפחות הנאלצות להתמודד עם אובדן יקיריהן בהתנהלות מול גופי הקבורה ובהליך פינוי הנפטר • המשרד לשירותי דת: המוקד מסייע בפינוי נפטרים ללא עלות לאחר שעות העבודה של חברות הקדישא והשירות והסיוע במוקד ניתן ללא כל עלות
חרדים 10
ג' תשרי התשפ"ג / 28.09.2022 14:59

המשרד לשירותי דת סיים את קמפיין 0120* – מוקד הקבורה, תחת הכותרת: “שלא תדעו עוד צער, אך חשוב שתדעו”.

הקמפיין שזכה לחשיפה ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובעיתונות הכתובה גרר תגובות רבות. במוקד 0120* מציינים כי כמות הפניות למוקד עלתה באופן משמעותי.

המוקד, המופעל על ידי פורום חברות הקדישא, בשיתוף עם הביטוח הלאומי והמשרד לשירותי דת, נותן מענה בכל נושא הקבורה ומאוייש 24 שעות ביממה על ידי מוקדנים המעניקים שירות אישי למשפחות בשעתן הקשה.

במוקד ניתנים סיוע והכוונה למשפחות הנאלצות להתמודד עם אובדן יקיריהן בהתנהלות מול גופי הקבורה ובהליך פינוי הנפטר.

במשרד לשירותי דת מציינים כי המוקד מסייע בפינוי נפטרים ללא עלות לאחר שעות העבודה של חברות הקדישא והשירות והסיוע במוקד ניתן ללא כל עלות, כחלק מהשירות המוענק לציבור.

מנכ”ל המשרד לשירותי דת, גל שם-טוב, אמר: “היום סיימנו קמפיין בן 14 יום, בו נחשפו אזרחי ישראל לפעילות אותה עורך המשרד למען משפחות הנמצאות ברגעים הקשים ביותר, כאשר הן נאלצות להתמודד עם אובדן היקר להן. המשרד לשירותי דת ביחד עם פורום חברות הקדישא והביטוח הלאומי התגייסו לסייע לאזרחים בכדי להעניק שירות ללא עלות, הנותן מענה מדויק. אנו נמצאים כל העת בהליכי בדיקה ובחינה על איכות השירות המוענק על ידי המשרד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קבורה
    26/10/2022 19:26
    דולה חיים
  1. זה נותן שקט נפשי לעת צרה.תבורכו על מעשיכם.