בכיר בצה”ל לשעבר חושף: “ישראל נמנעה מחיסולו של חסן נסראללה”

האלוף במיל׳ אליעזר מרום שוחח עם שרון גל בתוכניתו ברדיו 'גלי ישראל', והתייחס לאיומיו של מנהיג חיזבאללה • "אני מציע לישראל לומר את הדבר הבא: במידה ונסראללה יתקוף את אסדת כריש - נסראללה יהפוך למטרה. לדעתי זה ירתיע אותו"
חיים טוויל
ג' תשרי התשפ"ג / 28.09.2022 14:32

 בצל איומיו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה: במערכת המדינית מעריכים כי גוברים הסיכויים לחתימה על הסכם קביעת הגבול הימי-כלכלי עם לבנון כבר בתקופה הקרובה – למרות שמדובר בממשלת מעבר –  כשהפערים שנותרו בין הצדדים מוגדרים בישראל כ”קטנים ופתירים”.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

אלוף חיל הים במיל׳, אליעזר מרום צ׳ייני, התייחס היום (רביעי) בראיון לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, לאיומים וגילה כי ישראל נמנעה מחיסולו של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה. 

אני לא רוצה להיכנס לפרטים – אבל היו לנו הרבה הזדמנויות, בוא נאמר ככה, יותר מהזדמנות אחת – לחסל את נסראללה, ישראל בחרה שלא לחסל אותו”, אמר האלוף במיל’.

לדבריו, “נסראללה לא נמצא בבונקר כל הזמן, יש הזדמנויות והן יכולות להפוך לביצוע אם נרצה בכך”.

הוא הוסיף: “אני מציע לישראל לומר את הדבר הבא: במידה ונסראללה יתקוף את אסדת כריש – נסראללה יהפוך למטרה. לדעתי זה ירתיע אותו במידה מסוימת. אני לא רוצה להיכנס לפרטים”.

מרום ציין, כי הוא בעד חתימת ההסכם על הגבול הימי-כלכלי: “אני בעד לתת ללבנון באופן זמני אפילו חלק מגז אסדת כריש כי אין לנו מלחמה עם האנשים בלבנון והם בקריסת אנרגיה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נסראללה משת"פ של צהל . אין פה הסבר אחר לבדיחה הזאת.
    01/10/2022 13:49
    ניר
  1. נסראללה משת”פ של צהל וגם איראן. אין פה הסבר אחר לבדיחה הזאת

  2. נונו עוד מומחה
    23/10/2022 08:59
    אשר
  3. מציע להעביר את הבכיר ללבנון ומשם יציע את ההצעות ההזויות שלו