המסתערבים חיסלו בג’נין את אחיו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף

אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף, חוסל הבוקר בידי לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב • יחד איתו חוסל מחבל נוסף • בניסיון המעצר נפתחה אש ופוצץ מטען רב עוצמה לעבר מסתערבי מג"ב • צלף של צה"ל חיסל מחבל שתועד יורה לעבר כוחות הביטחון בעת הכיתור
חייים טוויל
ג' תשרי התשפ"ג / 28.09.2022 10:12

כוחות של משמר הגבול, שב״כ וצה״ל פעלו הבוקר (רביעי) במחנה הפליטים ג’נין למעצרם של המחבל עא רחמאן חאזם, תושב מחנה הפליטים – אחיו של המחבל ראעד חאזם שביצע את הפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב לפני כחצי שנה – ושל המחבל מחמד אלונה, תושב ענזה במוצאו שהתגורר לאחרונה במחנה הפליטים ג׳נין.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

שני המחבלים היו מעורבים במספר פיגועי ירי בעת האחרונה, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג׳למה. כמו כן עסקו בהוצאת פיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה.

במסגרת ניסיון המעצר נפתחה אש ופוצץ מטען רב עוצמה לעבר מסתערבי מג”ב, ובחילופי האש חוסלו חאזם ואלונה. במקום נתפסו מספר אמצעי לחימה.

בנוסף, צלף של צה”ל חיסל גם מחבל שתועד יורה לעבר כוחות הביטחון בעת הכיתור.

במהלך פעילות הכוחות נפתחה לעברם אש ממחבלים שהגיעו לאיזור. הכוחות השיבו באש לעבר היורים וזוהו פגיעות במחבלים. אין נפגעים לכוחותינו.

בנוסף, במהלך הלילה נעצרו על ידי כוחות צה”ל שלושה מבוקשים נוספים.

צילום: דוצ

בתחילת החודש הרס צה”ל חלקים מביתו של המחבל. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות שכללו יידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה, זריקת מטענים וירי מסיבי לעבר הלוחמים. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי – וזוהו פגיעות.

המחבל חאזם ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב בחודש אפריל האחרון, בו נרצחו תומר מורד, איתם מגיני וברק לופן הי”ד.

הוא חוסל שעות לאחר הפיגוע, לאחר שאותר על ידי השב”כ מסתתר סמוך למסגד באזור כיכר השעון ביפו. הוא נהרג בחילופי אש עם לוחמי שב”כ וימ”מ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות