משה סעדה או אלמוג כהן? פיצוצים במו”מ בין סמוטריץ’ לאיתמר בן גביר

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית לבן גביר: "לא הגזמת? זה נראה שאתה חותר לפיצוץ במקום לאחדות. חבל" מנכ"ל עוצמה יהודית: "תושבי הפריפריה בעיניכם הם אויר? ההתנשאות שלכם נוראית. חבל שאתם מובילים בכוח לפילוג"
אריה ריבקינד
ו' אב התשפ"ב / 03.08.2022 00:20

על מסלול התנגשות? יהודה ולד, מנכ”ל מפלגת הציונות הדתית, פרסם הערב (שלישי) תגובה בחשבון הטוויטר שלו להתנגדות של מפלגת ‘עוצמה יהודית’ להצבת סגן ראש מח”ש לשעבר, עו”ד משה סעדה, כמועמד מוסכם במקום השביעי ברשימת שתי המפלגות.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

התגובה של ולד באה לאחר שבן גביר חשף בציות את המועמד שלו למקום השביעי: “הלוחם מהנגב: אלמוג כהן, מייסד ‘הועד להצלת הנגב’, ממקימי ‘סיירת בראל’, ונציג הפריפריה, הוא הנציג השלישי של עוצמה יהודית, שיוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת”.

ולד הגיב על כך לבן גביר: “הנחנו שלשום הצעה הוגנת עם ויתורים גדולים מצידנו. אתמול פרסמת שהסכמת להצעה שדברה על 7 כמועמד מוסכם שיכול להביא מנדטים לרשימה. עכשיו אתה חוזר בך ומתעקש שגם מקום 7 שייך לעצמה יהודית לפעיל השטח שלך מהדרום”.

ולד הוסיף: “לא הגזמת? זה נראה שאתה חותר לפיצוץ במקום לאחדות. חבל”.

מי שהשיב לולד היה מנכ”ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף:  “יהודה ידידי, הנחתם בערוץ 12 הצעה ל-5 מקומות בעשירייה הראשונה, ואז חזרתם בכם ואתם רוצים להכתיב לנו מועמד מוחלט שלכם במקום שלנו. אתם באמת רוצים לעצמכם 6 מתוך 8 ראשונים ולנו 2 בלבד? תושבי הפריפריה בעיניכם הם אויר? ההתנשאות שלכם נוראית. חבל שאתם מובילים בכוח לפילוג”.

מוקדם יותר היום הודיע ח”כ בצלאל סמוטריץ’ כי הוא תומך במועמדות של עו”ד משה סעדה כמועמד מוסכם למקום השביעי.

“משה סעדה, שגדל במשפחה שורשית בבית שאן ובמושב רמות מאיר, הצטיין בעבודה המשפטית במח”ש וסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת של הפרקליטות והמשטרה”, אמר סמוטריץ’.  “סעדה הוא נושא הדגל במאבק למען שלטון חוק ישר וערכי ומשמש לפה למאות אלפים, חילונים, דתיים וחרדים כאחד. אני קורא לחברי איתמר, להתאחד בתמיכה בסעדה ולחתום על הסכם הריצה המשותפת”.

מנגד, בן גביר, מעוניין להציב במקום 7 את אלמוג כהן, נציג מהפריפריה, כדי להרחיב את מאגר המצביעים של המפלגה ולהגדיל את כוחה – ולכן הביע התנגדות להצעה של סמוטריץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סעדה במקום 3 הוא תותח
    03/08/2022 17:34
    רק בג
  1. יאלה תתעלו