תיק החקירה קרס: שוחרר החשוד במעורבות היעלמות מוישי קליינרמן

המשטרה שחררה בתנאים מגבילים את החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עלית - שנעדר כבר 100 ימים • ההורים שמואל וגיטי קליינרמן: "דורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בנינו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה"
חיים טוויל
ה' תמוז התשפ"ב / 04.07.2022 19:02

קריסת תיק החקירה: החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, בן ה-16 ממודיעין עלית, שנעדר כבר 100 ימים, שוחרר היום (שני) ממעצר בתנאים מגבילים.

בהודעת המשטרה שפורסמה עם המעצר בשבוע שעבר, הוטל צו איסור פרסום גורף על פרטי החשוד והסיבה בגינה נעצר.

הוריו של מוישי, גיטי ושמואל קליינרמן, הגיבו על שחרור העצור החשוד בהיעלמות בנם: “אנו מצפים ודורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בנינו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה למען כך. כבר 100 ימים שמוישי לא בבית ולצערנו עדיין אין קצה חוט שיוביל לבשורה, דורשים מהמשטרה לפעול”.

גיטי קליינרמן, אימו של מוישי, אמרה אתמול אחרי ביקורו של מפקד מחוז ש”י, עוזי לוי, בביתם – כי היא לא מקבלת את התשובות שניתנו לה.

הבוקר, בראיון ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’ אמרה גיטי: “מדובר על מאה יום בהם אין לנו שום קצה חוט, זה מדאיג ברמות שאי אפשר לתאר. לדעתי הוא נחטף”.

החיפושים אחר קליינרמן חודשו בשבוע שעבר לאור התפתחות בחקירה. החיפושים התמקדו באזור מירון והשתתפו בהם עשרות שוטרים שהסתייעו בכלבים ובפרשים על סוסים.

כיוון החקירה בעניינו של קליינרמן אינו במישור הלאומני.

מוישי נסע בסוף חודש מרץ יחד עם חבריו לקבר רבי שמעון בר יוחאי שבמירון. בשלב מסוים ביקש להתבודד ומאז נעלמו עקבותיו.

למרות החיפושים הממושכים אחריו, לא הושג כל מידע ממשי על מיקומו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות