עיתון איראני ביום השואה: “היטלר היה חכם ואמיץ מכל המנהיגים”

"היטלר פעל בהיגיון וכאשר גירש אותם מגרמניה הוכיח שהוא חכם ואמיץ יותר מכל מנהיגי אירופה הנוכחיים. היטלר הודח, ומדינות אירופה נאלצו לתמוך במיתוס השואה כדי לתרץ את הפחדנות וההשפלה שלהם", נכתב במאמר שפורסם בעיתון של המנהיג העליון חמינאי, דווקא ביום השואה
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"ב / 28.04.2022 09:13

העיתון כיהאן של המנהיג האיראני חמינאי, מפרסם ביום השואה, מאמר המצדיק את היטלר ואומר שהוא היה “חכם שנפטר מהיהודים”. כך מפרסם הבוקר (חמישי) אסף גיבור באתר מקור ראשון.

אסף גיבור מביא מספר ציטוטים מהמאמר: “האידאולוגיה הציונית שעולמנו היום סובל ממנה על בשרנו, מסלפת את ספרי האלוקים וספרי ההיסטוריה. מסדרים אותם בהתאם לצרכים העתידיים שלהם ומזינים את האנושות בשקרים האלו. הם עצמם מאמינים בשקרים האלו ולכן חוששים מאישה זקנה המכחישה את השואה ודנים אותה למאסר”.

כותב המאמר מכנה את היהודים הציונים עכברים וחיידקים: “הם פחדנים ומשתמשים בתקשורת כדי לסלף את ההיסטוריה. צריך לפקפק בהם ולעקוב אחרי העקבות שלהם כמו עקבות עכברים”.

“הם מאגדים את כל הכוחות לחזית נגדנו. העובדה שהאימאם המנוח שלנו כינה אותם גידולים סרטניים נבעה מצניעותו ונימוסו. הדרך היחידה להתמודד עם החיידקים האלה היא להבין שאסור לקיים שותפות עם השטן. אחרת אתה מספק את ייעודו בעולם, להפיץ שחיתות עלי אדמות בכל כוחו ולתפוס רכוש ונפשות. הציונים הם היצורים הערמומיים, הרמאים והמזיקים ביותר שהתגלו עבור המין האנושי”.

כותב המאמר מנסה להפריד בין היהודים החיים באיראן לבין היהודים הציונים “אין ספק שהיהודים בעיקר באיראן נפרדים מהחשיבה הקיצונית של הציונים בדיוק כפי שהווהאביזם והבהאיזם לעולם לא צריכים להיחשב סונים או שיעים”.

כותב המאמר טען כי למשטר הציוני יש רצונות לכבוש את העולם: “הוא אסף את אנשיו מברית המועצות ואירופה. גזל את אדמת הערבים, הנוצרים והמוסלמים בפלסטין ומאז תקופת משה דיין ומלחמת ששת הימים שאחרי פלסטין, ירדן, סוריה מצרים ולבנון הם רוצים לכבוש את עיראק איראן אפריקה ודרום אמריקה באמצעות הכסף שארה”ב וכמה מדינות אירופאיות גדולות מעבירות להם כדי להרחיק את חוקי השריעה האסלאמיים ולהשאיר אותם בחיק האסלאם”.

“היטלר פעל בהיגיון וכאשר גירש אותם מגרמניה הוכיח שהוא חכם ואמיץ יותר מכל מנהיגי אירופה הנוכחיים. היטלר הודח, ומדינות אירופה נאלצו לתמוך במיתוס השואה כדי לתרץ את הפחדנות וההשפלה שלהם”.

בהמשך הוא מציין שסופה של המציאות הנוכחית קרב כי אל מול חולשתה של סעודיה וארה”ב מתקיימת אחדות איראנית ושילוב ידיים של השיעים, הסונים והנוצרים הערבים נגד הציונים. “הפלסטינים כבר לא זורקים אבנים אלא טילים על הציונים. הסורים הקימו ממשלה שלמדה את המשחק האיראני והלבנונים לועגים על כיפת ברזל. האיראנים מחכים ליום שיכנסו לירושלים גם בלי מלחמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות