אורבך התפרץ על בנט: לא ייתכן שהשתמשת בביטוי ‘גדה מערבית’

במהלך ישיבת סיעת 'ימינה', הטיחו הח"כים בנפתלי בנט דברים קשים • ח"כ ניר אורבך אמר לו: "הכנסתם אותי לסיטואציה בלתי אפשרית. אני עוד שנייה בחוץ" • תקפו: "מרוב ביידן, פוטין וזלנסקי - אתה שוכח את המלחמות בכנסת" • בצלאל סמוטריץ: "זה רק עניין של זמן עד שיהיו עוד פורשים"
אריה ריבקינד
ה' ניסן התשפ"ב / 06.04.2022 18:55

הדרמה הפוליטית: בישיבת סיעת ימינה שנערכה היום (רביעי) בקריה בתל אביב, התפרץ ח”כ ניר אורבך לעבר ראש הממשלה נפתלי בנט – והטיח בו דברים קשים.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

אורבך אמר לבנט: “לא ייתכן שהשתמשת בביטוי ‘גדה מערבית’. זה לא קשור לשאר המפלגות בקואליציה. זה סתם לשלם מחיר בבית האידיאולוגי שלנו”.

הוא הוסיף: “הכנסתם אותי לסיטואציה בלתי אפשרית. אני עוד שנייה בחוץ…”

לפי דיווח באתר yent, הישיבה בלשכת בנט כללה לא מעט “נזיפות” מצד הח”כים בראש הממשלה.

חברי הכנסת התלוננו על שאננותו, על העדר קידום החקיקה והרעיונות שלו ושל חברי הכנסת מימינה, וכי “מרוב ביידן, פוטין וזלנסקי – אתה שוכח את המלחמות שלנו בכנסת”.

יחד עם זאת, בנט אמר לבכירים בקואליציה: “סיעת ימינה לא מתפרקת והקואליציה תחזיק”.

גם בתדרוכים לתקשורת הועבר המסר: בסיומה של הפגישה גורמים בימינה נשארו אופטימיים והעריכו כי “הדימום נעצר והאירוע בשליטה”.

גורם פוליטי בימינה שנכח בדיון אמר ל-yent: “התחושה היא שהדימום נעצר, ולמרות הדברים הנוקבים של אורבך וקארה לבנט, לא נראה שהם יעשו משהו מהסוג של סילמן, או מהלך דרמטי אחר בקרוב”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’, שיזם את פרישתה של סילמן מהקואליציה, אמר בריאיון לסיוון רהב מאיר ב”שש עם” בחדשות 12: “יש רוב גדול מאוד למחנה הלאומי בכנסת. זה רק עניין של זמן עד שיהיו עוד פורשים מהקואליציה”.

יו”ר הציונות הדתית סרב להתייחס לטענה כי הוא זה שניסח את מכתב הפרישה של סילמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות