“‏מקווה שכעת לאחר שנהרג חרדי, שטרסלר נרגע מהדם הניגר כמים”

נתניהו: "ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות" • בנט: "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני" • יועז הנדל: "אנחנו באמצע מלחמה. ‏אלה הרגעים הכי קשים שיש לאומה" • התגובות במערכת הפוליטית על הטבח בבני ברק
אריה ריבקינד
כ"ז אדר ב' התשפ"ב / 29.03.2022 23:25

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיב הערב (שלישי) על הפיגוע הרצחני בלב בעיר בני ברק.

אני שולח את תנחומיי למשפחות האבלות, ומתפלל עם כל בית ישראל להחלמתם של הפצועים. אני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון יעשו את מלאכתם נאמנה, וקורא לציבור לגלות סולידריות ואחריות ולתת להם לפעול באופן נחוש, מהיר ומדוייק.

על אף הכאב, ועל אף התחושות הקשות, אני מבקש לנהוג ברגישות ולא להפיץ סרטונים והודעות אשר עלולים לפגוע במשפחות שזה עתה חרב עליהן עולמן.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו : “ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים.

“מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי: “‏הלב נקרע נוכח המראות הקשים ממסע הטבח הרצחני בדם קר, מאויב מבית. אני מוסר את תנחומיי הכנים למשפחות הנרצחים הי”ד, ומאחל החלמה מהירה לפצועים”.

ראש הממשלה נפתלי בנט: “ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני. ליבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים. כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח”.

שר הביטחון בני גנץ: “ערב קשה מאוד. משתתף בצער המשפחות. עברנו תקופות קשות כעם וכמדינה אל מול גלי טרור- ותמיד ניצחנו בנחישות ובעוצמה וכך יהיה גם הפעם. מערכת הביטחון כולה – צה”ל, השב”כ והמשטרה – תפעל בכל האמצעים כדי להחזיר את הביטחון לרחובות ישראל ואת תחושת הביטחון לאזרחים”.

שר החוץ יאיר לפיד: ”ערב קשה מאוד. טרור אלים ואכזרי פוגע באזרחים חפים מפשע. הלב עם המשפחות שהבשורה הקשה מכל הגיעה הערב לביתם. אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים וחיזוק למשפחותיהם”, אמר לפיד. ”מדינת ישראל חזקה, נילחם בטרור בכח ובנחישות. כוחות הבטחון ניצבים בפני ימים מתוחים אני מחזק אותם ומתפלל שישובו הביתה בשלום” .

שר האוצר אביגדור ליברמן: “לא נשלים עם מציאות של טרור ברחובות. אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. עוצמתנו תורגש היטב וההרתעה לא תיעלם. אנחנו לא נפסיק להילחם למען השקט ותחושת הביטחון של כולנו”.

שר התקשורת יועז הנדל: “אנחנו באמצע מלחמה. ‏אלה הרגעים הכי קשים שיש לאומה. ‏מה שנדרש עכשיו הוא גיבוי לכוחות הביטחון שהולכים לקראת תקופה קיצונית, ואחדות בעם. ‏יש לנו אויב משותף. האסלאם הרדיקלי. אין לנו בררה אלא לנצח”.

השר מתן כהנא: “מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של גל טרור רצחני. נפעל ביד ברזל מול המחבלים המתועבים. משתתף בצער המשפחות השכולות. מתפלל לרפואת הפצועים, ומחזק את ידי כוחות הביטחון. ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם”.

ח״כ משה אבוטבול מש״ס הגיב בטוויטר: ״עם ישראל שרוי בכאב פיגוע מזעזע, ה׳ יקום דם עבדיו השפוך אמן. ‏לצערנו ולבושתנו בנט = 10 מעלות ימינה עדיין לא הגיב.. טרם התעורר משנ״צ עמוקה? או שזה סתם בגלל הפחד התמידי שלו מעבאס ושות’ בקואליציה.

“‏מקווה שכעת לאחר שנהרג חרדי, העיתונאי נחמיה שטרסלר מעיתון (עם) הארץ נרגע מהדם הניגר כמים”.

יו”ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה ח”כ יריב לוין: “עוד ערב קשה. אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים בפיגוע, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. מול הטרור יש לפעול בעוצמה גדולה ובנחישות. לאזרחי ישראל מגיע ללכת בביטחון ברחובות”.

ח”כ מירי רגב: “פיגוע רודף פיגוע, שבוע קשה עם אחד עשר נרצחים כתוצאה מפיגועי טרור מזעזעים ואכזריים במרכזי הערים. מציאות שמזכירה את ימי אוסלו הקשים. אני מבקשת להביע את תנחומיי למשפחות הנרצחים ומתפללת לרפואתם של הפצועים. חייבים להחזיר את הביטחון לאזרחי מדינת ישראל ולפעול ביד קשה כנגד הטרור”.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו התייחס לגל הפיגועים בימים האחרונים: “עם ישראל נתון בימים האחרונים תחת מתקפת טרור פרועה ורצחנית, זהו הזמן בו עלינו לקחת את אומנות אבותינו בידינו ולקרוע את שערי השמים בתפילות לה׳ שיאמר די לצרותינו.

“אני קורא לכל הציבור להוסיף אחרי כל תפילה את פרק קכ”א ולאחריו תפילת אחינו כל בית ישראל. נתפלל ונייחל לקב”ה שיאמר די לצרותינו ולא נראה יותר את המראות הקשים הללו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השימוש בדם הנרצחים כדי לנהל מאבקים תקשורתיים הוא מגעיל ובעיקר מזלזל בזכרם
    30/03/2022 06:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תכבדו את הנרצחים ואל תנסו להפוך אותם למשחק פוליטי עוד לפני שהמשפחה מעכלת את האסון