הלוחמת משחזרת: ‘המחבל הגיע קרוב אליי, הוא לא הפסיק לרסס’

לוחמת מג"ב שנפצעה בפיגוע הירי בחדרה שיחזרה מבית החולים את רגעי האימה שבהם ירו עליה המחבלים: "ניסיתי לדרוך את הנשק במהירות ולא הצלחתי, הסתכלתי על היד וראיתי שחטפתי כדור. מרוב האדרנלין לא הרגשתי את זה. המחבל הגיע כל כך קרוב אליי, הוא לא הפסיק לרסס אותנו"
חיים טוויל
כ"ה אדר ב' התשפ"ב / 28.03.2022 15:48

נ’, לוחמת מג”ב שנפצעה בפיגוע הרצחני בחדרה, שחזרה היום (שני) את הרגעים בהם הבינה כי נפגעה מירי המחבלים.

“חיכינו בתחנת אוטובוס ודיברנו בינינו. פתאום התחילו לירות ללא הפסקה מטווח אפס, לא היה זמן להגיב. ניסיתי לדרוך את הנשק במהירות אבל לא הצלחתי. הסתכלתי על היד וראיתי שחטפתי כדור, מרוב האדרנלין לא הרגשתי את זה.

“הבנתי שאני לא מצליחה לתפעל את הנשק והתרחקתי. לוחם שהיה איתי נפצע, קיבל שני כדורים בגב. התחלנו לברוח לצד השני של הכביש, המחבלים המשיכו לרדוף אחרינו ולירות”, סיפרה הלוחמת.

לדבריה, “המחבל הגיע כל כך קרוב אליי. ראיתי שהוא עם נשק ביד, הוא לא הפסיק לרסס”.

היא ספדה לחברתה שיראל אבוקרט הי”ד שנרצחה: “היא הייתה ילדה מצחיקה ואוהבת. כל היום מחבקת ושמחה. היינו יחד כל יום – כל היום. אני מקווה שאוכל לצאת להלוויה שלה”.

 

גם בריאיון בחדשות 13 היא סיפרה: “אני עדיין סובלת מכאבים. קיבלתי כדור ביד שמאל, מעל המרפק. הכדור ריסק לי את העצם. אני עדיין לא מעכלת ולא מאמינה שיצאתי ככה בנס. אלוהים שמר עלי. יצאתי מזה בזול”.

הלוחמת גם סיפרה כי למרות שנפגעה היא עדיין רוצה לחזור ולשרת בפלוגה.

היא גוללה את השתלשלות האירועים: “אני ועוד שלושה לוחמים חזרנו אחרי קורס, היינו בתחנה המרכזית. חיכינו לאוטובוס, וברגע של שנייה הגיעו שני בחורים וריססו בירי. הם ירו עלינו מטווח אפס. חטפתי את הכדור ראשונה. ניסיתי להגיב בירי. ניסיתי לדרוך את הנשק אבל לא הצלחתי. הסתכלתי על היד וראיתי שקיבלתי כדור, כנראה לא הרגשתי את זה מרוב האדרנלין. הבנתי שאין לי מה לעשות, וניסיתי להסתתר.

“עוד לוחם שהיה איתי חטף שני כדורים בגב. הוא הצליח לדרוך את הנשק וירה כמה כדורים לכיוונם. שנינו נפצענו וניסינו למצוא מחסה ואיך להגיב. הם המשיכו לירות בלי הפסקה, לא הפסיקו לרסס.

“התרחקנו ואחד מהם רץ אחרינו והמשיך לירות בלי לעצור. הלוחמים שנהרגו הם גיבורים, שני מלאכים שלא הגיע להם. לא היה להם סיכוי להגיב – בלי המסתערבים שחיסלו את המחבלים זה לגמרי היה הופך לטבח”.

מפקד המחוז, ניצב יורם סופר, ביקר בצהריים במרכז הרפואי ‘הלל יפה’ בחדרה את ארבעת לוחמי מג”ב שנפצעו אמש בפיגוע, בהם לוחמי יחידת המסתערבים אשר ניטרלו את המחבלים שבצעו את הירי.

מפקד המחוז אמר לפצועים: “אלמלא נכחתם במקום האירוע יכול היה להסתיים בצורה קשה יותר. באירוע המצער הזה ניתן לראות את הערבות ההדדית ואומץ הלב שלכם. אנו נלווה את המשפחות בכל מה שידרש ומאחל לכם החלמה מהירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות