פעילה אוקראינית אמרה לבוריס ג’ונסון בבכי: “אתם פחדנים!” • צפו

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון מבקר בוורשה במהלך מסיבת עיתונאים שקיים נעמדה פעילה אוקראינית, שהתפרצה והחלה לבכות: "אתם מדברים על סנקציות בזמן שילדים סופגים טילים" • ואיך הגיב ג'ונסון?
חרדים 10
כ"ח אדר א' התשפ"ב / 01.03.2022 19:59

מחזה חריג במסיבת העיתונאים: ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג’ונסון, המבקר בפולין לא צפה את מה שקרה במסיבת עיתונאים שערך היום (שלישי)  בוורשה.

כסף מתחת לבלטות או להשקיע בתיק? הרובוט יענה מה כדאי לך

כשהגיע שלב השאלות נעמדה פעילה אוקראינית בשם דריה קלניוק – ואמרה, תוך שהיא פורצת בבכי: “המערב נכשל בהגנה על אוקראינה מפני פוטין הברברי. אתם לא מגיעים לקייב. אתם פחדנים. נאט”ו אומרת שהיא רוצה למנוע מלחמת עולם שלישית, אבל היא כבר החלה. ילדים אוקראינים מגנים על נאט”ו מפני טילים במקום שמטוסים יעשו את זה”.

היא המשיכה בבכי: “העם האוקראיני זועק לעזרה. אתם נוקטים בסנקציות, מטילים אמברגו אווירי, אבל איך זה עוזר בדיוק בזמן שילדים סופגים טילים? נגד המיליארדר רומן אברמוביץ’ אין סנקציות. הוא בלונדון. הילדים שלו בלונדון. הילדים של פוטין בהולנד, בגרמניה, באחוזות. למה אף אחד לא משתלט על הנכסים שלהם? אני רואה את בני המשפחה שלי באוקראינה. אנחנו בוכים!”.

ג’ונסון היה נבוך מההתפרצות הבלתי צפויה והסביר שהמערב אינו מתכוון להגיב צבאית. “בריטניה לא יכולה להתחיל להפיל מטוסים רוסיים ולהילחם ישירות ברוסיה”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות