צה”ל השפיל את הרב לאו: מנע ממנו כניסה לחומש • סמוטריץ: ”חוצפה”

הרב דוד לאו ביקש בשבוע שעבר למסור שיעור לתלמידי ישיבת חומש, אבל כניסתו סורבה על ידי אלוף הפיקוד • סמוטריץ: "לאף גורם רשמי אחר אלוף הפיקוד לא היה מעז לסרב כך. ממשלת עשר מעלות ימינה''
חיים טוויל
כ"ו אדר א' התשפ"ב / 27.02.2022 21:32

הרב הראשי,  הרב דוד לאו, ביקש בשבוע שעבר למסור שיעור לתלמידי ישיבת חומש, אבל כניסתו סורבה על ידי צה”ל. כך דיווחה כתבת ‘כאן” כרמל דנגור.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

יש לך מושג איזה משקיע אתה? נסה את הרובוט שמבין באנשים והשקעות

נציין כי לתלמידי הישיבה ורבניה צה”ל כן מאפשר להגיע לחומש.

תגובת דובר צה”ל: ”מדיניות כוחות הביטחון באשר ליישוב המפונה חומש לא השתנתה”.

בעקבות החלטת אלוף הפיקוד לאסור את כניסת הרב הראשי, פנה יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ׳ לשר הביטחון בני גנץ: “מניעת כניסתו של הרב הראשי מצטרפת לשורה של החמרות והפרעות מהעת האחרונה לפעילותה של הישיבה במקום.

“אבקשך להורות לאלוף לאפשר את כניסתו של הרב הראשי לישיבה באופן מידי ולהפסיק את הניסיונות החוזרים ונשנים להצר את צעדי הישיבה ולהפריע לנוכחות יהודית המתקיימת במקום זה חמש עשרה שנה ברציפות”.

בציוץ בטוויטר כתב: ”חוצפה שאין כדוגמתה. פניתי לשר הביטחון בדרישה לאפשר לרב הראשי להיכנס לישיבת חומש. לאף גורם רשמי אחר אלוף הפיקוד לא היה מעז לסרב כך. ממשלת עשר מעלות ימינה”.

מישיבת חומש נמסר: “מניעת הגעתו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו לישיבה, היא עוד נסיון לפגוע בישיבה כדי להכשיר את הקרקע להרס הישיבה, להעניק פרס לטרור ולהשלים את פעולת הרוצחים של יהודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מופתעים ?
    28/02/2022 08:45
    זעליג רובין
  1. לא מדובר באנרכיסט כמו יונתן פולק