‘ליברמן ובנט, נגמרה החגיגה’: תראו מי חוזר להתמודד על ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות לשעבר יתמודד בבחירות הקרובות מול היו"ר הנוכחי ארנון בר-דוד • עיני: "באוצר חושבים שהם יכולים לעשות ככל שעולה על רוחם, ההסתדרות בראשותי תחדל להוריד ראש"
חרדים 10
י"ד אדר א' התשפ"ב / 15.02.2022 16:17

יו”ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני הכריז היום (שליש) כי יתמודד בבחירות הקרובות לראשות הארגון שיתקיימו בחודש מאי מול היו”ר הנוכחי ומחליפו בתפקיד ארנון בר-דוד.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

עיני אמר: “ההסתדרות נעלמה בכל תקופת הקורונה מהזירה החברתית-כלכלית ומאפשרת לממשלה לעשות כרצונה. הם מרגישים שההסתדרות יצאה לחופש בקורונה. חופשה שעדיין לא שבה ממנה”.

הוא הוסיף: “אני אומר לליברמן ובנט – נגמרה לכם החגיגה על חשבון העובדים. ההסתדרות בראשותי תחזור להיות גורם חזק ומוביל במשק שישמור על אוכלוסיות אלה, תחדל להוריד ראש בפני כל צעד של הממשלה והמעסיקים. היא תחזור להיות גורם דומיננטי שיפעל להחזיר לעובדים ולגמלאים את מעמדם וזכויותיהם”.

לדבריו, “במקום לנצל את כוחה, להיות גורם מוביל ודומיננטי במשבר הקורונה ולעמוד לימין העובדים, הסתדרות קראה להם להיכנס מתחת לאלונקה. את התוצאות אנחנו רואים היום בעובדים שקורסים, בתנאי עבודה נחותים, בפגיעה בגמלאים, בסירוב לפצות על נזקי הקורונה וביוקר המחיה. אין הסתדרות שתעצור את הממשלה”.

עופר עיני כיהן כיו”ר ההסתדרות במשך שמונה שנים, עד לפרישתו בשנת 2014. הוא נחשב כמי שהשיג הישגים היסטוריים עבור העובדים והגימלאים.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות