קרבות במחסום קוניטרה בסוריה: 3 פצמרי”ם זלגו לישראל

שלש פצצות מרגמה נפלו בשטח ישראל וגרמו נזק למכונית • צה"ל הורה לחקלאים להתרחק מן האזור • בתחילת השבוע נשמעו שלש אזעקות ביישובים בצפון הרמה ואותרו חמש נפילות בשטחים פתוחים
אליעזר היון
א' אלול התשע"ד / 27.08.2014 12:45

שוב זליגת אש מסוריה לישראל: שלש פצצות מרגמה נפלו היום [ד] בשטח ישראל וגרמו נזק למכונית. בשעות אלו ניטשים קרבות עזים בסמוך למעבר קוניטרה בין צבא אסד לכוחות המורדים על השליטה במעבר, ומכאן זליגת האש.

בצה”ל העריכו כי עשויות להיות זליגות אש נוספות במהלך יום הקרבות, ועל כן התבקשו החקלאים המעבדים שטחים ברמת הגולן בשדות הסמוכים לגבול עם סוריה להתרחק מן האזור.

גם הפארק הוולקני בהר אביטל, אתר טורבינות הרוח של אלוני הבשן ומצפה קוניטרה, המרוחקים מאות בודדות של מטרים מגבול סוריה, נסגרו היום למבקרים, בעקבות הקרבות בצדו הסורי של הגבול וחשש מזליגת האש.

יצויין כי קוניטרה היא נקודת השליטה האחרונה שנותרה בידיו של נשיא סוריה לאורך הגבול עם ישראל ברמת הגולן לאחר ששאר המרחב כבר נתפס בידי ארגוני המורדים השונים.

בתחילת השבוע נשמעו שלש אזעקות ביישובים בצפון הרמה. דליה עמוס, דוברת המועצה האזורית גולן, סיפרה כי אותרו חמש נפילות בשטחים פתוחים אך הוסיפה כי לא ניתנו הנחיות מיוחדות מלבד ההקפדה להישמע להוראות הביטחון בעת אזעקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות