הצעיר החרדי שהוכה בידי שוטרים שוחרר מ’הדסה’ עם שבר בצלעות

חיים מזרחי, הצעיר החרדי, שנעצר ביום רביעי מעצר שווא, נאזק וספג התעללות קשה - שוחרר מהדסה לביתו כשכל גופו חבלות • ח"כ מיכאל מלכיאלי, שהגיע לבקרו בביתו: "האלימות המטורפת של השוטרים כמו בסיפור הזה, חייבת להיפסק. אותם שוטרים חייבים לתת את הדין"
חיים טוויל
ה' שבט התשפ"ב / 07.01.2022 15:12

חיים מזרחי, הצעיר החרדי, שנעצר ביום רביעי מעצר שווא, נאזק וספג התעללות קשה מידי שוטרים סמויים בשכונת גאולה, לאחר שהעיר להם כי פגעו ברכב חונה – שוחרר היום (שישי) מבית החולים ‘הדסה עין כרם’, עם שבר בצלעות, כשככל גופו חבלות.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

בבית החולים עבר ct ראש, נוכח האגרופים והמכות שספג מבלשי המשטרה.

ח”כ מיכאל מלכיאלי, ביקר אצל הצעיר בביתו. “ביקרתי כעת את הנער חיים מזרחי שהוכה על ידי משטרת ישראל. יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי שוחח בטלפון עם הנער היקר, עודדו וחיזקו ואיחל לו רפואה שלימה ומהירה.

“האלימות המטורפת של השוטרים כמו בסיפור הזה, חייבת להיפסק. אותם שוטרים חייבים לתת את הדין”.

‘פוצצו במכות’: החרדי ששוטרים התעללו בו מספר ובוכה • צפו

 

מזרחי פונה אתמול בערב לבית החולים ‘הדסה עין כרם’,  לאחר שאיבד את הכרתו. 

ח”כ פינדרוס, שנגיע אמש לבקרו בבית החולים,  אמר: ”לא ננוח ולא נשקוט, עד שימוצה הדין עם השוטרים המתעללים. אני תוהה אם במח”ש מיהרו גם הפעם לקחת להם את הנשק”.

אתמול, לאחר ששוחרר בהוראת השופטת, הגיע מזרחי למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, כדי להגיש תלונה נגד הבלשים שהתעללו בו. 

בשעות הערב, לאחר הראיון המטלטל שהעניק ל’כאן חדשות’,  במשטרה החליטו להגיש ערער לבית המשפט על החלטת השופטת עדי בר-טל, אשר הורתה  לשחררו ואף מתחה ביקורת חריפה במיוחד על המשטרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות