עבאס איים, הנטיעות של קק”ל נעצרו • סמוטריץ’: מכירת חיסול

יו"ר רע"מ דרש להפסיק עבודות של קק"ל שהכעיסו את ציבור בוחריו בפזורה הבדואית • יו"ר רשות המקרקעין נענה • סמוטריץ: "מכירת חיסול של הציונות לתנועה האיסלמית. לא נשכח ולא נסלח למוכרים"
חרדים 10
כ"ה טבת התשפ"ב / 29.12.2021 15:03

יו”ר רע”מ, ח”כ מנסור עבאס, דרש לעצור באופן מיידי את העבודות על מיזם נטיעות באזור הנגב, שלטענתו פוגעות בתושבים הערבים באזור.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

כתב גלי צה”ל יניר קוזין חשף, כי לאחר שנדחה בשנה וחצי, קק”ל החלה ביום ראשון במיזם הנטיעות ומאז הוקם מולו מאהל מחאה של תושבי הפזורה הבדואית, המפעילים לחץ על מפלגת רע”מ לפעול לביטול העבודות.

ח”כ מנסור עבאס איים כי יווצר משבר בממשלה אם הנושא לא יטופל לאלתר.

אחר כך פרסם עבאס פוסט בו כתב: “ביקשתי לעצור את העבודה במיידי. יו”ר רשות המקרקעין ואני סיכמנו על עצירת העבודות בצהריים וקבענו ישיבה דחופה במטרה להגיע לפתרונות”.

יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’: “כך נראית מכירת חיסול של הציונות לתנועה האיסלמית. לא נשכח ולא נסלח למוכרים. לא את שלכם מכרתם. את שלנו מכרתם. את של עם ישראל לדורותיו מכרתם”.

קוזין הוסיף וציין: “ראיתי שאנשים נהנים מהדיווח. מעולה. רק מוסיף פריט מידע חשוב, את הנטיעות באזור עצרו לפני שנה וחצי ביולי 2020 בממשלת נתניהו-גנץ. האחראי על כך היה עמיר פרץ וזה היה בלי רע”מ בקואליציה. הנטיעות נעצרו לשנה וחצי ועכשיו מנסים לחדשן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות